איך בוחרים סיגר איכותי?

אחת השאלות הדוחקות ביותר העומדות בפני מעשני סיגרים חדשים היא האם יש מקום טוב יותר לקנות סיגרים מאשר חנות סיגרים. אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפנינו כמי שצריך לבחור את הסיגר הטוב ביותר לאירוע הנכון הוא בחירת סיגר טוב שמתאים לכל אירוע. בין אם אתה מציע לחבר אפשרות לבחור בין הומידור או טבק, קצת ידיעה על הסיגר הנכון היא חיונית.

אם אתה מבין כיצד לבחור סיגר איכותי

עליך לבדוק מותגים שונים כדי למצוא את הסיגר המתאים לך. ברגע שמוצאים סיגר שמשתמש בטבק איכותי, זכרו לקנות סיגריה בזה אחר זה, במקום לקנות קופסאות. עם humidors סיגרים ומפיצים, אל תדאג להוציא כסף רב יותר על humidor באיכות גבוהה יותר. כעת, כאשר אנו מכירים את תהליך בחירת הסיגרים האיכותיים, כיצד בוחרים אותם?

גם אם אין לך שום בעיה לרכוש הומידור, ראוי לציין שזה יכול לקחת קצת זמן למצוא את סוג הלחמים הנעימים מבחינה אסתטית ומתאימים לסיגרים שלך.
למידע נוסף אודות איך בוחרים סיגר איכותי? וwww.josefito.com יש לבקר באתר josefito.com

בכל הנוגע לבחירת סיגר לעשן הבוקר

אני מעדיף Habano קטן מכיוון שהוא מעושן במהירות ובעדינות. מעשנים ותיקים נוטים לבחור בסיגרים עם גוף מלא, בעוד שמצטרפים חדשים עשויים לרצות להתחיל עם סיגר דק ומלא. אנשים רבים המנסים להמליץ על סיגרים למתחילים משתמשים בפלטות חמות כתזכורת לכך שמתחילים צריכים להתחיל עם סיגרים קלים יותר. איך לבחור סטוגי קלאסי בלי ללכת לחנות הסיגרים ולבדוק ביקורות על סיגרים.

בחרו סיגר שנשרף כל עוד תרצו לעשן

כדי להימנע מבזבוז רב, אך אינכם יכולים לאחסן מחצית ממנו – סיגרים מעושנים ללא הועיל. תמיד יש להשאיר את אפר הסיגר עצמו, ולסיגרים איכותיים מומלץ עץ אפר ארוך. אם אתה שורף את הסיגר שלך באופן קבוע והוא מתחמם מדי, שמור אותו כמה ימים ואפילו שבועות כדי לשמור על אפר ארוך יותר.

אם אתה חדש באיסוף סיגרים או סתם רוצה לוודא שהסטוגים שלך יישארו במצב מושלם, הומידור אישי הוא בסדר. למעשנים חדשים לגמרי שמתחילים לעשן, אני מציע humidor נחמד של 50 – 100.

אם אתה לא יכול להחליט בין סיגר איכותי לבין humidor יפה של 50-100 $

זו הבחירה המושלמת עבורך. . אם אתה אספן סיגרים חדש, חדש בעישון סיגרים, או סתם טירון, זה יכול להיות הסיגר הטוב ביותר שאתה צריך לנסות. אם אתה רוצה לעזור בבחירת הסיגר הנכון, עיין בסיגרים של מייק למידע נוסף. אנו מכסים את כל מה שאתה צריך לדעת על איך לבחור ולחתוך את הסיגר הראשון שלך, לחתוך ולהדליק, לעשן וליהנות. בנוסף, יש לנו גם טיפים וטריקים כיצד לחתוך, להדליק ולעשן את הסיגר, מה שיכול לעזור לכם ליהנות באמת מהחוויה. אפרט יותר כשמדובר בקניית הומידור. אם ברצונך להחזיק כמה מקלות בבית, ענה על שאלות נפוצות וכתוב על dos & don's בכל הנוגע לעישון סיגרים.

אבל קודם צריך להסתכל על כמה דברים שמייצרים סיגריה באיכות גבוהה ומה שמחפשים מעשנים בטעמים שונים

איכות הטבק ובניית הסיגר הם הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת סיגר. לאחר שקראתם טיפים קצרים אלה לבחירת סיגרים איכותיים, כעת עליכם לקבל מושג כיצד לבחור סיגר באיכות גבוהה.

תוכלו לבדוק בניית סיגר איכותי על ידי גלגולו באצבע המורה והאגודל

אם הסיגר נותן מעט כשאתה לוחץ עליו, זה סימן שאתה מטפל בסיגרים באיכות טובה. זו יכולה להיות תחושת התקע בין הסיגר שלך לסיגרים עצמם או אפילו תחושת האצבעות שלך על הטבק.

הדרך הטובה ביותר לבדוק את הקונסטרוקציה

היא לגלגל אותה עם האגודל והאצבע המורה, לוודא שבחלק החיצוני של הסיגר אין גושים, וגם לבדוק שגוף הסיגר אינו רך מדי או ריק . היזהר עם ראש סיגריה ולא דחף חזק מדי בקצה, מכיוון שאתה יכול לפצח את הראש ולהרוס סיגר טוב לחלוטין. כשאתה מנתח סיגרים גולמיים, אתה צריך לחתוך את ראש הסיגר ולהכניס אותו לפה. אין זה לגיטימי לבקש מסוחר טבק שיאפשר לך לעשות זאת, ללא קשר לאיזו מדינה אתה נמצא.

בתור מעשן סיגרים

אסור לפספס סיגריה קלה עשויה היטב עם טעם טוב ועקביות. . בסיגרים של קואנקה מגוון רחב של סיגרים איכותיים, כולם מותאמים לצרכים של כל חותך סיגרים. טבק סטאר עובד בשיתוף פעולה הדוק עם מערבלים כדי להציע לכם את הטבק האיכותי ביותר ומגוון מוצרים סיטונאיים אחרים.

פוסטים נוספים: