מה קורה במהלך טיפול שורש?

טיפול שורש נועד לחסל חיידקים מתעלת השורש הנגועה, למנוע הדבקה מחודשת של השן ולהצלת השן הטבעית. כאשר עוברים טיפול בתעלת שורש, מסירים את העיסה המודלקת או הנגועה ואת החלק הפנימי של השן מנקים ומחטא בזהירות, ואז ממלאים ואוטמים.

מה קורה במהלך טיפול שורש במרפאתו של ד"ר אופיר זהבי?

 למידע נוסף על הליך מהיר ונוח זה שיכול להקל על כאביך ולהציל את השן הטבעית שלך.

ד"ר אופיר זהבי ישמח לתת לך שירות מלא והסברים מפורטים על פי מצב השיניים שלך. 

בוא נצלול פנימה למבנה השן

בתוך השן שלך, מתחת לאמייל הלבן ושכבה קשה הנקראת דנטין, נמצאת רקמה רכה הנקראת עיסה. רקמה זו מכילה כלי דם, עצבים ורקמת חיבור, המסייעים בגידול שורש השן במהלך התפתחותה. שן מפותחת לחלוטין יכולה לשרוד ללא העיסה מכיוון שהשן ממשיכה להיות מוזנת על ידי הרקמות הסובבות אותה.

טיפול שורש – יתרונות

להצלת השן הטבעית באמצעות טיפול שורש יש יתרונות רבים: לעיסה יעילה, כוח נשיכה רגיל ותחושה רגילה, מראה טבעי, מגן על שיניים אחרות מפני בלאי או מתח יתר.

הכל אודות תעלות שורש:

 תעלת שורש (המכונה גם טיפול אנדודונטי) היא הליך רציני, אך כזה שמומחים מטפלים בו מדי יום. לפני שתעסוק בכל סוג של עבודת שיניים, חשוב לדעת את העובדות על טיפולי שורש.

ככלל, טיפול אנדודונטי ושיקום השן הטבעית הם פחות יקרים מהחלופה לעקור את השן. יש להחליף שן נשלפת בשתל או בגשר כדי להחזיר את תפקוד הלעיסה ולמנוע את העברת השיניים הסמוכות. נהלים אלה נוטים לעלות יותר מטיפול אנדודונטי ושיקום מתאים. התייעצו עם ד"ר אופיר זהבי להבנת הסיטואציה בלסת שלכם.

 

פוסטים נוספים: