ציפויי חרסינה לשיניים

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו מקבלים מבית Burkburnett Dental Family היא האם ציפויי חרסינה הורסים לך את השיניים. רופא השיניים הקוסמטי המנוסה שלנו בקולומבוס יעזור לכם לקבוע אם כנף סלרי הוא הפיתרון המתאים לשן שלכם או לא. אם אתה רוצה לפתור בעיה קוסמטית גדולה בשן שלך, פורניר סלרי יכול להיות האופציה הקלה ביותר.

רופא השיניים שלך יבחן את הפה שלך

ידון בחששות שלך ויעזור לך להחליט אם ציפוי חרסינה הוא הדרך הטובה ביותר ליצור חיוך יפהפה ומראה טבעי. אם רופא השיניים שלך מסיק שאתה מועמד טוב לוואנרי סלרי, אתה צריך לעשות רושם על השיניים. לכל טיפול הדורש ציפויי סלרי, רופאי השיניים שלנו מכינים תבנית מהפה שלך, המיוצרת מהטבעה של כל שן. הצורה עשויה מהטביעות על השיניים, כך שהיא לא תגרום נזק לשן עצמה.

רופא השיניים שלך ירצה לוודא שאין לך בעיות בריאות שיניים לפני שאתה מורח פורניר חרסינה, אז התחל על ידי הערכת בריאות הפה שלך. ישנם פרוצדורות מסוימות בהן רופאי השיניים שלנו משתמשים להחלת ציפויי סלרי על השיניים.
לעוד פרטים על ציפויי חרסינה לשיניים ניתן לבקר באתר beyondsmile.co.il
לעוד פרטים בנושא של ציפוי חרסינה לשיניים יש לבקר באתר beyondsmile.co.il

לדוגמא, אנו משתמשים לעיתים בציפוי חרסינה המחובר לסתימות סלרי או בציפוי סלרי בשיניים הדורשות כיסוי פנים להסרת חללים. זה עשוי לדרוש קצת עיצוב והכנה לפני שמטפלים בשן, אך בדרך כלל אין צורך בכך.

כאשר מריחים פורנין חרסינה

רופא השיניים שלך יתרשם מהשן כדי להבטיח שהכנר בהתאמה אישית יתאים באופן מושלם למבנה הקיים. ציפויים זמניים אלה מיוצרים במעבדה ונראים יפה ומכסים את השיניים, אך הם אינם זהים לדבר האמיתי ועלולים לגרום לאי נוחות מסוימת. לפני שנבדוק כיצד ציפויים משפיעים על השיניים שלך, חשבתי שזה יעזור לעזור לחולים להבין בדיוק מה הם. אם אתה רק מחפש מידע נוסף, קרא כיצד הם עובדים וכיצד הם משפיעים על השן שלך. פורניר פורצלן הוא צלחת דקה של פורנין המעוצבת בכדי ללכת לקדמת השן ולכסות את גב השן.

פורניר הוא צלחת דקה של חרסינה (שן בצבע חרסינה) המונחת על גבי השן.

פורניר

הוא פיסת חרסינה דקה המעוצבת כך שתתאים לשן ואז מחוברת לקדמת השיניים כדי לשפר את מראהה. כדי להכין שן למגרד חרסינה יש להסיר את שכבת האמייל הדקה כדי לפנות מקום לאמייל. חרסינה לשיניים דורשת עבודות הכנה נוספות על כל שן, מכיוון שהעובי חייב להראות טבעי לפני ההדבקה של הקליפה. כדי לפנות מקום לציפוי הצלאין, רופאי שיניים קוסמטיים צריכים לגלח 1-2 מילימטרים מקדמת השן.

עלות פורניר חרסינה משתנה בהתאם לחומר בו משתמשים

מספר השיניים בשן והזמן שלוקח להציב אותה. תלוי איפה שביצעתם, יהיו לכם מחירים שונים עבור טיפולי השיניים השונים, בהתאם למותג השיניים איתו אתם עובדים. ההבדל הגדול הוא מספר הביקורים הנדרשים להשלמת הרזולוציה שבוצעה עבור קומפוזיט בביקור יחיד, אך עבור נסיעה בפועל שבוצעה באתר, נדרשים עד שני ביקורים. עלות הציפוי עשויה להשתנות ותשתנה גם בהתאם לסוג רפואת השיניים והמיקום של רופא השיניים, כמו גם גודל וצורה של כל שן והיכן הן מיוצרות.

למידע נוסף על ציפויי חרסינה ותוכלו לקבוע בקלות האם הם מתאימים לכם או לא. אם השיניים יכולות להפיק תועלת משיפורים באחת מהקטגוריות הללו, פורניר סלקן עשוי להיות בדיוק מה שאתה מחפש.

למרות שציפוי מיידי

הוא טרומי וזול יותר מאשר ציפויי חרסינה, הם לא יכולים בדיוק לעמוד בקצב השיניים הטבעיות שלך. רופא השיניים שלך יכול לדון ביתרונות ובחסרונות של כנרי עשוי Por Celcane טהור ושרף או חומר מרוכב. למרות שרף וציפוי מרוכב יכולים להוות אלטרנטיבה טובה והם פחות יקרים, כדאי לשקול גם שכבת נקבוביות של סילאן העומדת בפני כתמים ומחקה את האור המוחזר על ידי הברק.

שמור על השיניים שלך בבית ושמור עליהם נקיים ובריאים ככל האפשר, אפילו בעיצומו של דלקת שיניים או עששת.

אם אתה רוצה לשפר את החיוך שלך עם ציפויי חרסינה

עדיף לתאם נחמה עם רופא השיניים שלך. אם אתה חושב שאתה יכול להיות מועמד לציפוי חרסינה, אל תסתכל רחוק יותר מהמומחים ברפואת שיניים בפרהומנד. במקרה של בעיות שיניים קוסמטיות קלות, עליכם לדון עם רופא השיניים האם אתם מועמדים טובים לוויין של צלאן. גם אם תהליך רכישת רופא שיניים חדש הוא תפור לפי מידה, רופא שיניים קוסמטי איכותי יכול לפתור או לעבוד על כל בעיה עבורכם. שכח מהמורות מוגלה ואם השיניים שלך במצב של ריקבון או זקוק לתיקון, אתה תמיד יכול לתקן אותן בעצמך אצל רופא שיניים.

פוסטים נוספים: