מה יש לעשות בבטומי

מדריך זה מכיל את כל מה שצריך לדעת כדי לבקר בבטומי, כולל אטרקציות וטיפים רבים אחרים. בפוסט בבלוג זה אראה לכם 10 דברים מהנים ומשונים לעשות בעיר ובסביבתה, החל ממסעדות וברים ועד בתי קפה ומוזיאונים. אני מעריץ גדול של סצינת האוכל והשתייה בבירת יפן ומשתף את המלצותיי למסעדות.

אחת האטרקציות התרבותיות שחובה לראות בבטומי, המוזיאון האתנוגרפי של אדג'ארה, מציעה חוויה של תקופה שחלפה באדג'ארה. מבין המוזיאונים השונים, אני ממליץ על המוזיאון האתנוגרפי בורג'אלו, המוקדש למלאכות גאורגיות מסורתיות שונות.

הביאו את כלבכם, שכרו אופניים, צפו בשקיעה מעל הים השחור, טיילו, טיילו בבוקר, שחקו עם הילדים או צפו בהרים. צפו בעם ושימו לב לאנשים; לשכור אופניים, להביא את הכלבים שלך ולקחת אותם איתך ולשחק.

אם יש לכם יום נוסף

צאו מהעיר וחקרו את סביבתה היפה. אנו ממליצים לבלות לפחות חצי יום או את כל היום בחוף הסמוך, שהוא מקום נהדר לבקר בו בחופים היפים, ההרים והים השחור. אם אין לך זמן לחקור את כל הארץ או אפילו לקבל השראה ממראות איקוניים מהחיים האמיתיים, זוהי דרך נהדרת נוספת לראות אותם. בין אם אתם רק מחפשים משקה או ארוחת ערב מלאה, אנו ממליצים לכם ליהנות מהנופים עוצרי הנשימה של העיר הזו על כוס יין וארוחה טובה באחת המסעדות האהובות עלינו.

ישנם גם מקומות רבים לגלות – צלם תמונות בעיר, כמו הכיכר המרכזית, קתדרלת השילוש הקדוש ובזיליקת יוחנן המטביל.

כשאתה הולך לבטומי, דאג שתשמור על הילדים במקום לפני שאתה הולך – הם בהחלט מחפשים לאן ללכת. צפו בסרטון זה על העיר כדי לראות את כל המראות שהוזכרו ועוד, כמו גם כמה תמונות של הכיכר המרכזית והבזיליקה.

צעדו לאורך קו החוף והתפעלו מגשר בטומי המפורסם

הגשר הגדול והמפורסם ביותר באירופה, בו נמצאים כמה מציוני הדרך המפורסמים ביותר בעיר והיסטוריה שלה. ראו את פסל עלי נינו המרגש ותהנו מהנוף הנשקף ממרומי אחד הבניינים הגבוהים ביותר בטורקיה בבטומי כדי להרגיש את האווירה.

אם אתם מבקרים בבטומי

אתם רוצים להיות פעילים, לכן אמליץ לכם לטייל לאורך השדרות וליהנות מהאטרקציות בדרך. אם אתם יוצאים לריצה, תוכלו למצוא אופניים במרכז העיר אם ברצונכם לרכוב לאורך כל השדרה, אך הייתי ממליץ לכם לטייל לאורך זה וליהנות מהאטרקציות שבדרך!

פארק פלאים

הוא בעצם מנזר יוצא דופן של אטרקציות, אבל זה עדיין יכול להיות חוויה יפה. אתה יכול גם לקחת מונית לגבעה שמעל העיר, שם יש גלגל ענק. לדעתי קו הרקיע של באטומי נראה טוב יותר מהים במכינהג'ורי מאשר מלמעלה למטה, אז דמיין שתקבל נוף טוב מלמעלה – מנקודת התצפית על הגבעה.

צאו לטייל בסביבות ה -6 במאי כדי לנסות את כוחכם לשייט על האגם, או לצרוח על נפשכם בשייט תענוגות (וזה לא ממש מפחיד, פשוט תוכלו לצפות במזרקות במקום).
למידע מורחב אודות אטרקציות חובה בבטומי ומה יש לעשות בבטומי באפשרותך לבדוק ב- fiesta.co.il

בבטומי יש כמה מהמסעדות הבינלאומיות הטובות ביותר בג'ורג'יה מחוץ לטביליסי

המגישה מאכלים אדריאטיים מסורתיים ופירות ים טריים. פשוט טיילו באזור חדש של העיר עד שתמצאו מאכלים אדג'אריים, או עצרו ליד אחת המסעדות הרבות בבטומי כדי לאכול כמו גרוזיני (לפחות ליד הים). שתו קפה בקפה גרדנס או פשוט קפצו לשתות משהו ונשנוש בבית קפה מקומי (או אכלו גרוזינית אם אתם מטיילים בים) או טיילו ברחובות וטיילו בחלקים חדשים בעיר זו כדי למצוא אותם.

תיירים רואים באופן קבוע את הדולפינריום של באטומי כאחת מ -10 הפעילויות המובילות בטביליסי

ויש הרבה אקווריומים גדולים אחרים בעיר, כמו גם מספר אטרקציות אחרות. אחד מטיולי היום הטובים ביותר שלנו לבטומיס הוא הגן הבוטני של באטומי, הממוקם בצד השני של כיכר TBILISI, כמה רחובות מהכיכר המרכזית. אתה יכול להגיע לשם על ידי נסיעה במיניבוס Marchrutka 31 מרחוב Parnavaz Mepe לכיכר Tmalisi או על ידי נסיעה של שעה באוטובוס מגברילי, בירת גרוזיה. הנסיעה מטבליסי לבטומה אורכת כ- 6 שעות, אך יש תחנת אוטובוס בצומת רחוב מגה ורחוב פבלקי, שנמצאת במרחק הליכה קצר משם.

חקור את השטחים הייחודיים של יער קולצ'יק

נהנה מהנסיעה באחד האוטובוסים הציבוריים הרבים של טביליסי, כמו למשל מיניבוס Marchrutka 31, או אפילו קיים פיקניק במקום המיועד בפארק. טיילו ברחבי העיר ותמצאו מגוון מסעדות, חנויות ובתי קפה, כמו גם מספר בתי קפה ומסעדות בבטומיס. סעו באוטובוס מכיכר טמליסי לגן הבוטני של באטומי או מהכיכר המרכזית לכיכר גברילי ותהנו מנסיעה במטרו טבליסי המפורסם – בטומה, אטרקציה תיירותית פופולרית.

נכתב בשיתוף אתר פייסטה מדריכי יעדים לחו"ל.

פוסטים נוספים: