מטען נייד ממותג

חלק מהקוראים שלנו הביעו את מורת רוחם מעוגנים בכל הנוגע למטען הנייד הטוב ביותר לנסיעה. המטענים אינם מציעים מהירויות טעינה טובות ואין מהירות טעינה מהירה שניתן להשיג באמצעות מטען נייד. אבל התפעול והניידות הפשוטים של המטען הם לא כל זה, וזה מה שעושה את הדבר הזה. כיום זהו ה- PowerCore 26800mAh PD, המהווה שדרוג משמעותי מהדור הקודם ומבוסס על השם.

המשך לקרוא כדי לראות את הסרטון המספק סקירה מלאה של המטען הנייד PowerCore 26800mAh PD ותכונותיו. זהו המטען החזק ביותר בשוק והמטען הנייד הטוב ביותר לנסיעה ברחבי העולם.

אם אתה זקוק למכשיר

כדי להטעין את המחשב הנייד או הטלפון שלך, המטען הנייד RAVPower הוא בחירה טובה. אם יש לך מכשירי אפל ולעיתים קרובות הם לא מחוברים לתקעים, זו חנות העצירה היחידה שלך במטענים ניידים. פוסט זה מושלם אם אתם מחפשים מטען להטענת המחשב הנייד, המצלמה, הטאבלט או הסמארטפון שלכם כולל אייפון, אייפד, אייפוד טאץ ', מקבוק פרו, אייפון 4S ואייפד מיני.
כדי לקרוא עוד בנושא של מטען נייד ממותג יש לבדוק כאן: logogift.co.il

מטען נייד טוב או בנק כוח יכולים להאריך את חיי הסוללה למגוון רחב של מוצרי אלקטרוניקה

כולל מחשבים ניידים וטאבלטים. התקני USB-C, microUSB או ברקים לטעינה, אך זכור לשמור גם על בנק הכוח שלך טעון. כמעט כל דבר שתטען בבית באמצעות USB ניתן לחייב מהבנק שלך. לפעמים אתה לא רוצה לחייב – לחייב, אז אתה רוצה משהו כמו בנק כוח כי אתה יכול לחייב אותו.

Power Bank האופנתי הזה

הוא מטען נייד בגודל 2.1 אינץ 'הטוען ושומר על המכשירים שלך מוכנים לשימוש כשאתה זקוק להם. USB – C טעינה באמצעות USB-C 15W, מה שאומר שאתה יכול לטעון את הטלפון, הטאבלט או מחשב נייד ואז לטעון אותו עד לטעינה מלאה במידת הצורך. פעולות Power Power Banks הן מטענים ניידים לכל מכשיר וחובה מוחלטת – שיהיה לך מוצר אם אתה נוסע בקביעות.

היתרון הגדול הבא של RAVPower 90W הוא העלייה קיבולת ומהירות טעינה של עד 90% מהר יותר מבנק החשמל הרגיל של 90 W. אתה יכול לברוח עם זה אם אתה רוצה, שכן הם אחד המותגים שמעטים מייצרים בנקים חשמליים, ואלה שיש להם הם באיכות מעולה.

ל- Poweradd יש תא מדהים של 10,000 mAh וגם כולל מטען נייד גדול ודק

אם יש לך קצת יותר כסף להשתכשך ואוהב לעמוד על אזור טעינה, זה היא בחירה אידיאלית. בנוסף, למטענים ניידים אלה יכולת הטעינה המהירה ביותר מכל מותג שראיתי. ניתן לחייב אותם בדרכים שונות, החל מחיוב בודד ועד בנק כוח מן המניין, או שתי אפשרויות טעינה.

זה אומר שתקנו גם מטען נייד שתומך בכל הטכנולוגיות הללו ובטכנולוגיות בהן יתמוך. אם יש שאלה האם ברצונך לטעון יותר ממכשיר אחד בכל פעם, חשוב לבדוק כמה נקודות טעינה יש למטענים הניידים שלך.

כפי שניתן לראות בטבלה לעיל

מטען בנק כוח נייד יכול להאריך את חיי הסוללה למכשירים שלך. טבלה זו מראה באיזו תדירות ניתן לחייב טלפון חכם או טאבלט מסוים. דרך נוספת בה אנו יכולים לחשב את מספר זמני הטעינה המרבי של המכשיר שלך באמצעות מטענים ניידים היא לחלק את המטענים הניידים של mah Power Banks לסמארטפונים וטאבלטים של mah.

לדוגמא

אם לטלפון הנייד שלך יש 2000 mAh, המטען הנייד האידיאלי עבור מכשיר זה צריך להיות 4000 mAh. אם אתם מחפשים מטען נייד עם קיבולת גבוהה, ייתכן שהמטען הנייד 20,000 מיליאמפר / שעה מתאים לכם. USB ה- AUKEY – C Power Bank הוא מארז סוללות מסורתי, אך גם מטען אלחוטי נייד.

יש לו גם שקע טעינה לברק שמאפשר טעינה באמצעות אותו כבל כמו ה- iPhone או ה- iPad שלך

אם ה- Powerbank שלך תומך בתכונה זו, תוכל לטעון את המטען הנייד ואת ההתקן המחובר שלך בו זמנית. הדרך הטובה ביותר להבטיח שאין לך סוללה גוססת בדרכים היא לקחת מטען נייד או בנק כוח. לחלק מהטלפונים ובנקי החשמל יכולות טעינה מהירה, אך לא מומלץ לטעון את הטלפון שלך בן לילה.

כל שעליך לעשות

הוא לחבר מוצר בנק קידום מכירות ליציאת טעינת USB ברכב שלך כדי לחבר אותו לטלפון שלך במידת הצורך. מטעי קיר חיצוניים מסוג USB הם בנקים חשמליים שניתן לטעון ולהטעין ללא כבלים נוספים. עוגן כולל את מטען הקיר של Powerport III Pod כך שלוקח זמן רב מדי עד שבנק הכוח שלך יחייב את עצמו. אם אתה זקוק לטלפון כדי להתחבר לקיר או למטען, פשוט חבר אותו לבנק החשמל ומלא את הסוללה במים.