חתונה בלרנקה קפריסין

שערי אבן חול מפוארים מובילים לעיר העתיקה ושער אבן החול פמגוסטה הוא הגדול והמרשים מבין שלושת שערי החומה הוונציאנית, שנבנה תחת שלטון ונציאני בין השנים 1567 ו- 1570 ותוכנן על ידי המהנדס המפורסם ג'וליו סבורגו. מאז ששוחזר בשנת 1981 הוא הפך למוקד אמיתי לכל מיני אירועי תרבות והוא פופולרי במיוחד לחתונות אזרחיות, שם שני אולמות גדולים ומפוארים, בהם ניתן לערוך שולחנות רבים לארוחת ערב לאחר החתונה, מחוברים במסדרון מרכזי. שם מתקיים הטקס בפועל והופך לאזור מסיבות בערב שלמחרת.

מגוון מבחינת תרבות וטבע ורק 10 דקות נסיעה משדה התעופה

זהו הבסיס המושלם לחקור את שאר האי מבלי לשכור רכב. Panagia Angeloktisti בקיטי הוא מקום יפהפה עם גנים יפים בכפר קיטי. יש גם חצר קדמית לפגישות ותמונות, והצלם שלנו ידריך אתכם בתמונות של המקום.

תוכלו לארוז פיקניק ולבקר באגם המלח המשקיף על המסגד היפה מהמאה ה -19 Hala Sultan Tekke. חתונות חוף, חתונות יאכטות ומלונות חתונה הם גם מקומות יפים, וכמה מונומנטים עתיקים הם מקומות חתונה פופולריים. חתונות באתרים אלה מותרות במקומות בהם המכון הארכיאולוגי הקפריסאי העניק אישור.

 זוג שמעוניין לערוך חתונה בקפריסין

חלות אותן דרישות ונהלים משפטיים כמו לנישואין אזרחיים. ההליך הפשוט והעובדה שחתונות אזרחיות מוכרות ברחבי העולם בקפריסין ובקפריסין הופכות אותן לאטרקטיביות. זוג לא צריך לערוך את החתונה במדינת מולדתם כדי לערוך אותה בקפריסין כל עוד הנישואים שלהם מוכרים בארצם.

אם לבני הזוג יש סיבה מיוחדת להתחתן

עליהם לנקוט בהליך מיוחד. זה מצריך הסכמה בכתב של האב והאם (אם האב מת) והאפוטרופוס החוקי של הורי הנפטר, שהם מתחת לגיל שמונה עשרה ואינם אלמנה. בנוסף להליך הגשת הבקשה, יש לספק לבני הזוג תעודה והודעה על מועד ומקום נישואין קבועים שיאפשרו להם לערוך טקס דתי בכנסייה, מלון, חוף ים, וילה או בגבולות העירייה.

בהתאם לנסיבותיך, יתכן שתינשא שוב מחוץ לכנסייה. למידע נוסף ניתן לפנות לעיריית העיר בה תרצו להתחתן. אנא פנה אלינו והודיע לנו על מצבך ונוכל לדון בחלופות.

לשם הקלות ושקט מוחלטים free-wedding.info שירותי חתונה מציעה חבילת חתונה מקיפה וכוללת כלולות באתר החתונה אפרודיטה ביץ '

זו שקיעה מאושרת ומרתקת עבורכם, ולא תרצו לפספס את הניסיון בתרופות השקיעה הקסומות ביותר שתקבלו אי פעם בזמן שאנחנו כאן עם יקיריכם. החתונה שלך מיועדת עבורך ועבור השותפים שלך, האנשים שגידלו ותמכו בך, במטרה שיום אחד תמשיך לתמוך זה בזה. במילים פשוטות, קייפ גרקו מגשים לך חלום. זה היה כבוד אמיתי לצלם את החתונה היוונית האורתודוכסית הראשונה שלי בכנסייה ההיסטורית של סנט לזרוס, כנסייה מסוף המאה ה -9 בלרנקה, קפריסין. הסיפור מאחורי צילום החתונה החל כשיוטה, כלה המתגוררת בקפריסין, חיפשה באינטרנט צלמי חתונות. היא נתקלה בעבודתי והתאהבה בתמונות של חתונות היעד שצילמתי לפני שנים בפאפוס.

מצאתי שהטקס האזרחי והסידורים מהירים

יעילים, מגיבים ונחמדים, האינטראקציה עם המשרד מאוד אישית. קאסי היה פנטסטי ולא היה לחץ להטיל ספק בשום דבר, אפילו לא שאלות מטופשות. הטקס היה יפה וחימם את ליבי, הוא היה רגשי מכיוון שהתייחסנו לנדרים שנדרנו, ובזכות פקיד הנישואין הנחמד הוא התבצע בצורה נעימה וידידותית.

ורוניקה קונסטנטינוס שתקה וטיפלה בכל אדם. הלן הבהירה שזו בעיה בגלל משבר ה- COVID והבטיחה לנו שנוכל לפתור את הבעיה ולתקן אותה, שהתהליך יהיה נטול בעיות, שהם ייקחו את העניינים לידיים וידאגו שאנחנו היו מרוצים מההחלטה שקיבלנו.

לעוד מידע בתחום של חתונה בלרנקה קפריסין כדאי לבקר באתר free-wedding.info

פוסטים נוספים: