המקום המומלץ לחתונה בקפריסין

נווה מדבר 5 כוכבים מפואר זה מוקף בגנים צבעוניים ומציע נוף פנורמי עוצר נשימה של הים התיכון. לימסול היא עוד יעד נהדר לחתונה עבור זוגות שאוהבים את החוף, ואחד המקומות האהובים עלינו הוא מלון אמאתוס ביץ '. הלגונה האולימפית ואיה נאפה עם האווירה האולטרה-מודרנית והמגע היוקרתי הם המקומות המומלצים שלנו.

האי הקסום הזה

הוא התפאורה המושלמת לחתונה שלכם עם בניין עירייה יפהפה בו תוכלו לקחת את הנדרים הקדושים שלכם. זהו גם מקום חתונה פופולרי עבור מקומיים המבקרים בקפריסין לחגיגות החתונה שלהם. בית העירייה של קפריסין שמור לחתונה שלכם באמצעות פלטפורמת ההזמנות המקוונת הבינלאומית הראשונה שמציעה זמינות בזמן אמת, ומספקת אישור מיידי לתאריך החתונה המועדף עליכם ולזמן הטקס, כמו גם אישור מיידי לכך שהמקום הוזמן עבורכם.

בקפריסין יש כמה מקומות חתונה מדהימים ומיקומים אידיאליים לחתונות בחו"ל

ממוקם רק 15 דקות משדה התעופה הבינלאומי של פאפוס, בית העירייה גרוסקיפו הוא פנים וחוץ מעוצב להפליא לטקס החתונה שלכם. החתונות באיים היוניים מציעות מקום כזה בקוקליה, הנגיש בקלות משדה התעופה של פאפוס ומהסלע אפרודיטה.

קפריסין

היא אחת מיעדי החתונה והירח הדבש המובילים באירופה ומפורסמת בזכות האקלים הנפלא שלה, הנוף היפה שלה ואינספור ההזדמנויות לטקסים וחגיגות. קפריסין, מקום הולדתה של אפרודיטה, היא ביתם של ים תכלת מסנוור, חופים יפהפיים ושמש אינסופית לאורך כל השנה.
כדי לשמוע עוד מידע בנושא של המקום המומלץ לחתונה בקפריסין נא לבדוק ב- free-wedding.info

חתונות לא חייבות להיות מפנקות בקפריסין

הן יכולות להיות קסומות, ובשקיעות קפריסאיות האורחים בחתונה נסחפים מהנוף. הנה רשימה של כמה מהמקומות האהובים עלינו שיעזרו לך למצוא ולתכנן את חתונת החלומות שלך בקפריסין. להלן 5 מקומות חתונה מדהימים בקפריסין שתאהבו עליהם מעל הראש.

מקומות לחתונה בקפריסין הם שילוב אקלקטי של סגנונות יוקרתיים

אותנטיים, אלגנטיים וכפריים המותאמים ליום המיוחד שלך. אנו במתכנני חתונות ריכזנו עבורכם מבחר קטן של לוקיישנים מפוארים ומסורתיים. אנו שמחים להכיר לכם את המקומות הללו ולהראות לכם את נפלאות האי קפריסין.

אתר הנופש איה נאפה התווסף בשנה שעברה לתיק העבודות של פלנט חתונות והוכיח להיט בקרב זוגות שמחפשים חתונה על החוף

אין דבר טוב יותר מלהכות על החוף לחתונה, הגלים המתיזים על השמש, השמש והחול החם שלרגליך, וזה בדיוק מה שמחפשים הזוג המאושר שלך כשאתה מנהל את וילת חוף תלסין שלהם. זהו מקום יפהפה, חתונת יעד לטווח הרחוק וגם לטווח הקצר.

וילות ומלונות יוקרה מציעים עסקאות חבילה הכוללות ארוחות, מקום והשכרה של מתכנן חתונות במחיר קבוע. הצעות אלה עולות בממוצע כ -5,000 אירו עבור 30 אורחים, תלוי בפורמליות שאתה מחפש.

עלויות חתונה בקפריסין נמוכות יותר מאשר בבריטניה, בשאר אירופה ובארה"ב. קפריסין היא בחירה יותר ידידותית לתקציב מאשר יעד בו חתונות נפוצות יותר ובטוח שתמצאו שפע חברות ואתרים שיעזרו לכם לתכנן את היום הגדול שלכם.

בקפריסין נהוג להתחתן על חוף הים או בווילה

מה שמנקז את חיסכון בחייכם. ואכן, זוגות של דתות מעורבות יכולים להתחתן בקפריסין אם הם לא יכולים להתחתן בבית. במאמר זה אנו דנים בכל הדרוש בכדי לאפשר חתונה קפריסאית – דרישות חוק וניירת למיקומים הפופולריים ביותר ומנהגי חתונה קפריסאים.

למלונות רבים יש קפלות חתונה משלהם וישנן כנסיות רבות בקפריסין המארחות זוגות חתונה. זוגות רבים בוחרים בפתרון זה כדי להימנע מלהקליט את הקלטות – אם במדינת מולדתכם או בטקס סמלי בקפריסין.

לחתונות בכנסיות, עליכם ליצור קשר עם רשם הכנסייה בה אתם רוצים להתחתן. ניתן גם לפנות באופן אישי לפקיד הנישואין של העירייה שבחרתם. עליך להישאר בקפריסין לפחות שלושה ימי עסקים ברורים לפני יום החתונה שלך.

ניתן לערוך חתונות אזרחיות בבית העירייה המקומי (אם לנים במלון עם חדר חתונות משלו) או באזור חיצוני באחד ממקומות החתונה האזרחיים המיוחדים של קפריסין

הטקס יכול להתקיים גם בעיריית איה נאפה או באמפיתיאטרון בית העירייה. ניתן לערוך חתונות אזרחיות בכל בית עירייה עם אישור אירוע מורשה.

איה נאפה שוכנת בדרום-מזרח קפריסין ומפורסמת בטבע בתולי

בחופים חוליים ארוכים ובמים חמים, מה שהופך אותה למיקום המושלם לאוהבי שחייה, שיזוף וספורט ימי. עם קו חוף מחוספס ומפרצים רבים, המפרץ הוא מקום אידיאלי למי שאוהב לחקור. בית העירייה של איה נאפה נמצא בסמוך למרבית המלונות באזור וזוגות רוצים להישאר שם לפני שהם מטיילים באי.

אחד המפרצים הללו

הוא חוף הים של ניסי, אחד הפופולריים ביותר בקרב צעירים, שם מתקיימות מסיבות קיץ וחתונות בלתי נשכחות. עם הנופים המדהימים שלו וחבילת החתונה הייחודית, מלון קורל ביץ 'הוא בחירה מצוינת לזוגות. איה נאפה ידועה כאחד היעדים האטרקטיביים בעולם לאוהבי בילוי וחיי לילה.

מלון גרסיאן פארק מציע חבילות חתונה שונות באווירה שקטה וציורית על מפרץ קונוס בקאפו גרקו. מלון חולות יוון נמצא באותה ליגה עם נוף עוצר נשימה של הים התיכון. עם נוף עוצר נשימה וחבילות חתונה נהדרות, למלון זה יש הרבה מה להציע.

במשך זמן רב

חתונות בבריטניה נקשרו בחתונות חוף. אמנם לא מופיעים כאן, אך כמה מקומות חתונה שייכים לפאלם ביץ ', אחד מאתרי הנופש הפופולאריים ביותר בלרנקה. מכיוון שחגיגות שטופות שמש על החול הזהוב הן בחירה פופולרית, זוגות יכולים לבחור ממגוון מקומות לחתונה שלהם. מהערים התוססות ועד לנופים שלווים, ישנם מקומות רבים באירופה ובשאר העולם המהווים יעדים מושלמים לחתונה.

פוסטים נוספים: