עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל

25 במאי 2013 – ביום זה הגיש צ'אקרטק, שירות המכוניות החשמליות שקידם את הרעיון של החלפת מצברים במכוניות נוסעים, בקשה לפשיטת רגל בישראל. ארקו קורפ, הבעלים של החברה, כמו גם חברות אחרות כמו טסלה מוטורס בע"מ, חתמו על חוזה עם צ'אק ראטק (Chak Ratec) בישראל, שמוכרת כלי רכב חשמליים הטעונים בטכנולוגיית רכב חשמלי.

בנוסף

מטענים ניידים מבטלים את הצורך בפיתוח תשתית טעינה לתחנות טעינה נייחות הניתנות להתקנה בחניונים, בחניונים רבי קומות ובמקומות ציבוריים אחרים. תחנת טעינה אלחוטית סטטית הותקנה במסוף האוטובוסים של אוניברסיטת תל אביב, שם אוטובוסים של ניסויים יכולים להיטען לפני העלייה לנוסעים. בהפעלה חשמלית אורכו של הרכב היה כ- 700 מטר, אך צוין כי מערכת הטעינה האלחוטית הדינמית אינה משתלטת על קווי התקורה של עגלות העגלה הנוכחיות.

זה מבטל את הצורך בהקמת תחנות טעינה בכבישים המבוססים על טעינה ישירה של כלי רכב על הכביש וקשורים תפעולית למסופים

זה מבטל את הצורך בהקמת תחנות טעינה וכריכה תפעולית של ציוד הטרמינל. זה מבטל את הצורך בכבישים להסתמך על טעינה ישירה של כלי רכב בכביש.
למידע נוסף בנושא של עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל ועמדות טעינה לרכב חשמלי בארץ יש להעיף מבט ב- evcar.co.il

המשך התמיכה של הממשלה נחוץ להרחבת שוק הרכב החשמלי

להגדלת מספרן ההולך וגדל של עמדות הטעינה ולקיצור זמן הטעינה, ובכך להקטין את זמני הטעינה. הביקוש הגובר לרכבים חשמליים על הכביש וצמיחת שוק הטעינה החשמלית יחזקו את השוק. טכנולוגיה המספקת תחנת טעינה המאחסנת גם יעילות אנרגיה יכולה לסייע בתחנות טעינה לאגור יותר אנרגיה, מה שיעזור להפחית עלויות ולשמש כאלטרנטיבה חסכונית לטעינה ישירה של רכבים חשמליים. בנוסף להתקנת דור חדש של טכנולוגיות טעינה לתחנות חשמליות כגון סוללות ליתיום-יון, הממשלה יכולה גם לתמוך בפיתוח תחנות טעינה חדשות לרכבים חשמליים בישראל על ידי עבודה עם יצרני יצרנים כאלה כדי להאיץ את צמיחתה של רשת הטעינה החשמלית בארצנו. .

זה גם יאפשר לארגון לשפר את עמדות טעינת הרכב החשמלי שלו עם מגוון מוצרים מורחב כמו סוללות ליתיום-יון, מטענים לסוללות וטכנולוגיות אחרות.

נקודות הנתונים שלעיל מתייחסות רק להתמקדות החברה בתחנות טעינה לרכבים חשמליים. פיתוחים רבים של מוצרים יזמו גם חברות ברחבי העולם, אשר מאיצות גם את פיתוח המוצרים והשירותים שלהן לתחנות טעינה לרכבים חשמליים.

ניתחנו את שוק תחנות הטעינה לרכב חשמלי וסיפקנו מידע על גודל השוק כמתואר לעיל. הוא גם מספק סקירה של המספר הכולל של עמדות טעינה לרכבים חשמליים בישראל ונתח השוק שלהן, כמו גם המחיר הממוצע לטעינה.

פילגנו את שוק הרכב החשמלי לפי סוג התקנה

בתים צמודי קרקע, דירות מסחריות ואחרים. חילקנו אותם לשלוש קטגוריות עיקריות: עמדות טעינה לרכבים חשמליים, עמדות טעינה למכוניות חשמליות ותחנות טעינה לרכבים חשמליים למשאיות. תחנות טעינה בישראל: המספר הכולל של עמדות הטעינה והמחיר הממוצע לטעינה.

בהתבסס על תחנות טעינה

חילקנו את שוק הרכב החשמלי לשלוש קטגוריות עיקריות: מטענים ניידים, טעינה קשה וטעינה של זרם ישר. על בסיס סוג המטען, שוק הרכבים החשמליים חולק למטענים ניידים ומטענים קבועים. שוק תחנות הטעינה של רכבים חשמליים: שוקי טעינת הרכבים החשמליים מפולחים לפי סוג ההתקנה שלהם ומחירם הממוצע לטעינה לכל סוג רכב חשמלי.

הוולט מוסיף מנוע בנזין קטן לכונן החשמלי שלה

בעוד ניסאן ליף החשמלית מסתמכת על רשת של תחנות טעינה ציבוריות. הוולט הרחיבה את רכבת ההנעה החשמלית שלה כך שתכלול מנוע בנזין קטן יותר, ואילו ניסאן ליף החשמלית מסתמכת על מערכת מטענים ניידים עם טעינת DC עם טווח של עד 1,000 ק"מ.

כמובן שיש לטעון רכבים חשמליים

ובמדינות המחויבות ביותר לבניית עמדות טעינה יש את הכמות הגדולה ביותר של כלי רכב חשמליים. במדינות אחרות, כמו גרמניה, יש רשת ציבורית של תחנות טעינה, ואילו מטיילים במקומות אחרים בדרך כלל טוענים את כלי הרכב שלהם בבית.

בנוסף לתל אביב

טסלה תקים תחנות טעינה נוספות כאלה בחיפה, אילת ובאר שבע, על פי דו"ח של כלכליסט טק. למרות שההסכם אינו מציין מיקומים כלשהם, בלינק עובדת עם מגדל על מנת לזהות מיקומים אחרים מחוץ לישראל האידיאליים לתחנת דלק חשמלית.

המקום הטוב יותר בישראל

בו החברה בודקת בימים אלה את מערכת הטעינה שלה לרכבים חשמליים, שאליו בתקווה יפנו הישראלים כבר בשנה הבאה, הזמין אותנו לברר לאיזו תשתית קיימת כיום רשת טעינה לרכבים חשמליים בישראל ולאן זה יכול להגיע בעתיד.

החברה הקימה 37 תחנות החלפת סוללות בישראל ומתכננת לבנות עוד 37 עד סוף השנה. תחנת החלפת הסוללות של החברה בתל אביב היא מהראשונות מסוגה בעולם והיא קיבולת של 1,000 קילוואט.

פוסטים נוספים: