עיסוי לאישה בהריון

מחקרים הראו כי אמהות בהריון המקבלות טיפול בעיסוי לפני הלידה נוטות פחות לחוות לידה מוקדמת מאשר נשים שאינן עוברות עיסוי במהלך ההריון. יש נשים הסובלות מכאבים עצביים במערכת העצבים או סובלות מכך במהלך ההריון.

עיסוי הריון לא רק מיטיב עם ההריון

אלא גם משפר את חוויית העבודה שלך. עיסוי טרום לידתי יכול לעזור בשיכוך כאבים, בשיפור השינה ובשיפור מצב הרוח במהלך ההריון. כדי לעזור לאימהות בהריון, עיסוי יכול להוריד את הורמוני הלחץ אצל התינוק. מחקרים מראים כי טיפול בעיסוי לפני הלידה יכול להפחית חרדה, להקל על תסמיני דיכאון, להפחית כאבי שרירים ומפרקים ולשפר את תוצאות העבודה ואת בריאות הילודים. עיסוי טיפולי שימש לשיפור הבריאות הכללית, להפחתת לחץ ולהפגת מתח בשרירים במשך מאות שנים. מחקרים מראים כי נשים המקבלות טיפול עיסוי לא רק שחוות פחות כאב במהלך הלידה, אלא גם זקוקות פחות לתרופות, ושעות העבודה שלהן מופחתות בשלוש שעות בממוצע.
עבור פרטים נוספים בנושא של עיסוי לאישה בהריון נא להעיף מבט ב- flamingospa.co.il

עיסוי טרום לידתי נותן מענה לצרכים שונים בטכניקות שונות

אחת מהן נקראת עיסוי שוודי. עיסוי שוודי נועד להקל על מתח השרירים ולשפר את זרימת הלימפה והדם על ידי הפעלת לחץ קל על השרירים בגוף. סוג זה של עיסוי מומלץ במהלך ההריון מכיוון שהוא קל ומתכוון להקל על מתח השרירים, לשפר את זרימת הדם ולהקל על כאבים בכאבי מפרקים וכאבי גב.

המטפל בעיסוי שלך עשוי להציע לך לשבת זקוף או לשכב למחצה

טכניקות העיסוי השכיחות ביותר לעיסויים בהריון הן שפכים (משיכות סיכה) ועיסוי שוודי, המשמש להקלה על צירים וכאבים בזמן הלידה. היצמד לטכניקות עיסוי שוודי, הכוללות פעימות ארוכות על שרירים מתוחים.

נשים רבות מרתיעות עיסוי רקמות עמוק מכיוון שהן מודאגות מהסיכון לבריאות התינוקות שלהן

למרות שיש כמה תחומים שיש להימנע מהם, אמהות לעתיד יכולות להפיק תועלת מהקלה והרפייה של עיסויי רקמות עמוקים. דימום במהלך ההריון, חשוב להימנע מעיסוי רקמות עמוק ברגליים.

עיסוי טרום לידתי

הוא טיפול עיסוי ייחודי המותאם לצרכים של נשים בהריון ומבטל גורמים העלולים לסכן את תינוקם. מומחים לעיסוי בהריון. דעו אילו נשים בהריון זקוקות לתשומת לב רבה ביותר ואילו נקודות יש להימנע. מטפלים מאומנים מכירים גם את המקומות הטובים ביותר בהם ניתן לעסות נשים בהריון בכדי לספק תמיכה נוספת וכריות לגוף.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הסיכונים של עיסוי טרום לידתי הם השכלה ועבודה עם איש מקצוע מוכשר

מומחים רבים רואים את המיקום הטוב ביותר עבור נשים בהריון לשכב לצדדים. גישות טיפוליות להריון ובכן נשות נס צריכות לדון בעיסוי עם המטפלת שלהן לפני הלידה.

עיסוי טרום לידתי נחשב לבטוח במהלך השליש הראשון

ולאחר שקיבלת את האור הירוק מהרופא שלך, תוכל לומר למטפל בעיסוי שאתה בהריון. עם זאת, עליך להימנע מעיסוי בשלושת החודשים הראשונים להריון מכיוון שהוא עלול לגרום לסחרחורת ולהחמיר את מחלת הבוקר.

אולי שמעת שיש כפתור הוצאת קסם שמפריע להריון שלך

אך אין הוכחות מדעיות מוצקות לכך שלסוג מסוים של עיסוי יש השפעה זו או אחרת. גופה של האישה משתנה ברמות רבות במהלך שליש ההריון, והדבר מחייב מטפלים בעיסויים לבצע התאמות במהלך מפגשי העיסוי. מטפלים בעיסוי יכולים להימנע מנקודות לחץ מסוימות, כולל אלה סביב הקרסול והעקבים, מחשש להופעת צירים, והראיות לכך שעיסוי יכול להגביר את הצירים איננה חד משמעית או לא קיימת. למרות שיש צורך במודעות מוגברת והבנת הריון, למחקר מקיף התומך בטיפול בעיסוי יתרונות רבים לנשים בהריון, החל מאי נוחות וחרדה מופחתת ועד דיכאון וצירים קצרים יותר. מחקר בן כמעט שני עשורים אישר את היתרונות של עיסוי במהלך ההריון; מחקר שנערך בשנת 1999 בכתב העת Psychosomatic Obstetrics & Gynecology מצא כי אמהות לעתיד שעברו עיסוי שבועי במשך חמישה שבועות היו פחות חרדות, מצב רוח טוב יותר, שינה טובה יותר ופחות כאבי גב. מחקר מוקדם נוסף הוסיף תובנות לגבי תפקידם של העיסויים להקל על הריון בריא.

במשך מאות שנים נשים בהריון מצאו נחמה

רגיעה ועיסויים טיפוליים. עיסוי הוא שיטה בטוחה ויעילה ליהנות מהריון נוח כבר מההתחלה, אידיאלי להפחתת מתח, להפחתת מתח שרירים ושרירים מגורה ושיפור הבריאות הכללית. מיילדות ועיסויים בהריון נתפסים לרוב כצורה של טיפול אלטרנטיבי, אך הוא פופולרי יותר ויותר כדרך של נשים להפחית את אי הנוחות שלהן במהלך ההריון.

נשים בכל העולם אוהבות ליהנות מיום ספא

ואחד משיאי הגוף הוא עיסוי. שום דבר לא עובר על עיסוי מרגיע להפגת מתחים ומתחים ושרירים עייפים. עיסוי יכול להיות דברים שונים: יוקרה מאושרת, טכניקות לניהול מתח חריף, אסטרטגיות להחלמה מפציעות הנגרמות על ידי כאבי גב הקשורים להריון, או טיפול עזרה עצמית להפגת כאב.

נשים בהריון המעוניינות בטיפול בעיסוי צריכות לנקוט בגישה ראשונה בטיחותית ולהתייעץ רק עם מטפלים שהוכשרו ומוסמכים בטכניקות עיסוי לפני הלידה

מכיוון שהחוקים משתנים ממדינה למדינה, לא כל מרכזי העיסוי אליהם אתם עוברים מיומנים לטפל בנשים בהריון. איגוד ההריונות האמריקאי מנהל רשימת מטפלים מומלצים בעיסוי, ולרופא שלך עשויים להיות הצעות למטפלים מוסמכים באזורך.

מטפל בעיסוי מוסמך ומנוסה יודע למקם את גוף ההריונות שלך (למשל שכיבה לרוחב)

כדי להפחית את הלחץ הנוסף כששוכבים על הגב, טכניקה בטיחותית לשימוש. מטפל בעיסוי בהריון יודע גם מאילו אזורים להימנע במהלך ההריון ובאילו תנאים. על מטפלים בעיסוי להימנע מאזורים נוספים כמו נקודות לחץ סביב הקרסוליים, כפות הרגליים והעצה (העצם המשולשת הגדולה בבסיס עמוד השדרה) מכיוון שיש עדויות לכך שאלה עלולים להוביל להתכווצויות מוקדמות.

פוסטים נוספים: