מחיר החלפת מנעול לדלת

זכור שמידת האבטחה שנבחרה, תקינות המערכת, מורכבות החיווט האפשרי והתקנת ההיי-טק יכולים להגדיל את העלויות ולוקח יותר זמן להשלים מאשר להתקין סט דלתות חדש בבית. אם אתה מתקין מערכות אבטחה חדשות, עשויים לחלוף מספר ימים עד להשלמת התהליך. אם יש צורך להחליף את הדלת כדי להתאים למנעול החדש, צפויות עלויות נוספות אם המחיר יעלה.

העלות הממוצעת של נעילה מחדש של נעילה נעה בין 40 $ ל 100 $ עבור צילינדר נעילה בגודל 5 "x 25". עלות החלפת המנעולים עשויה לנוע בין 75 ל -220 דולר לרכב ו -80 עד 200 דולר לבית.

העלות הממוצעת של החלפת מנעול למנעולן מכפר סבא מקצועי מתחילה ב 35 $ ועולה משם

המחיר הסופי תלוי במספר המנעולים שיש להחליף, במורכבות המנעול החדש המותקן והאם המנעולן ייתן לכם מנעול חדש. לדוגמה, אם אתה מתקשר לשירות מנעולן בכפר סבא להחלפת מנעול ומניח שיש לך מנעול חלופי, העלות הסופית שלך לא תהיה 35 $.
למידע מורחב אודות מחיר החלפת מנעול לדלת ניתן להעיף מבט ב- manulan-tlv.co.il

אם היית צריך להתקשר לשירות מפתח ולהחליף 4 מנעולים, העלות הייתה עולה כי יותר מנעולים משמעותם יותר זמן ויותר עבודה. שלם בראש הסולם אם יש לך מנעול עם מקשים שעובדים עם מקש ומפתח נפרד לכל מנעול.

אם אתה מתקשר לשירות מנעולן מהבית

אתה משלם מחיר של 50 עד 100 דולר. שירות המפתחות גובה גם דמי מינימום המכונים "דמי נייד", בסכום של 40 – 100 דולר (5 עד 25 דולר לכל גליל מפתח עם חור מנעול) כדי להגיע לביתכם ולנעול מחדש את המנעול. עלות מנעול Rekey לביתכם: מנעול Rekeye לביתכם עולה בין 40-100 $ (15-40 $ למנעול) לבין 75 $ לשעה.

בעת חיפוש הצעת מחיר

הקפד לשאול מה כלול בשירות המנעולנים, כולל עלות נעילת אחד המנעולים, העלות המינימלית להגיע לביתך, כל חיוב נוסף וכל חיוב בגין חורי מפתחות. . כאשר מנעולן בכפר סבא מספק מנעול, המודל הסטנדרטי מתחיל מ -25 עד 50 דולר, מה שמעלה את העלות הכוללת ל -220 דולר ל -420 דולר, מה שמשווה לכ -220 דולר להתקנת ארבעה מנעולים. שירות מפתח יגיע לביתכם להתקנת מנעול חדש בסכום מינימלי של 40 עד 100 דולר בתוספת עלויות עבודה של 20 עד 30 דולר בסך כולל של 120 עד 220 דולר בעבודה בבית עם ארבעה מנעולים, גם אם אתם מספקים את החומרה החדשה. .

הזן את אפשרות גודל הפרויקט והזן את מספר הדלתות הנדרשות לפרויקט בסיס עם מיקוד 47474 ו -6 דלתות

עבור פרויקט זה, עלות התקנת מנעול הדלת מתחילה ב -190 דולר עבור 361 דלתות. העלות הממוצעת של החלפת מנעולי דלת ב- UPSVC היא PS35-PS45 למנעול, המהווה כמחצית ממחיר השכר.

אל תיתן לתקציב השיפוצים שלך לעבור החוצה או להסתיר הפתעה

השתמש במחשבון הנוח לשימוש שלנו כדי ללמוד על העלות הממוצעת של התאמת נעילת דלתות במיקוד שלך. תוכלו למצוא את מנעול דלתות העבודה המושלם לדגם העשוי היטב בחצר גרוטאות, מה שיחסוך לכם הרבה כסף.

אם אתה מתמצא, ניתן להביא מנעול לדלת לרכב לשירות מנעולן לרכב כדי לחסוך זמן וכסף. ניתן להכניס את המפתח לדלת הרכב בכדי להחליף את המנעול, ואין צורך במפתח חדש כדי לפתוח את הדלת. ההצתה למנעול משמשת כאב-טיפוס והיא העתק של ההצתה.

אם איבדת מפתח בית או שאתה מודאג מאבטחת מפתח

נעילת מפתח פשוטה יכולה להיות דרך חסכונית לאבטח את ביתך. אין צורך בהחלפת חומרה מלאה או החלפת סיכת הנעילה, ותוכלו להשתמש במפתח חדש בכדי להיכנס לבית. זו האופציה הזולה ביותר, שמחירה כ -40 דולר.

החלפת מפתחות הבית

היא לא יקרה, אך עבור רוב האנשים הזקוקים לשירות מנעולן בכדי למפתח מחדש מנעול, העלות הכוללת יכולה להיות גבוהה בהרבה. בעיה אחת שיש לכם בכל הנוגע לנעילת הרכב שלכם היא הצורך במפתח חלופי. אם אין לך עותק של המפתח הנוכחי לרכב, שירות המנעולן יכול לעזור לך להכין אותו.

ערכות נעילת דלתות עושות את אותו הדבר

אך מכילות חוטים נוספים, הוראות חיווט והתקנה. עלות נעילת הדלת יכולה לנוע בין $ 10 ל $ 350 והרוב נע בין $ 10 ל $ 100. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לסוג מערכת הנעילה בה מכוניתכם משתמשת ובאיזה חלק בה תרצו להחליף.

מנעולי דלתות חכמים אלקטרוניים יכולים לעלות בין $ 80 ל- $ 400

תלוי בסוג מנגנון הנעילה. עבור דלתות חוץ ודלתות כניסה עלויות העבודה יכולות לנוע בין 70 $ ל -170 $ עבור מנעולים מסובכים. תוספי אבטחה כגון תפסים ומנעולי דלתות חדשים יכולים להוסיף עוד 20 דולר למחיר הסופי.

מנעולי רכב הם טכנאים המתמחים בהחלפה או תיקון של מנעולי רכב

מערכות נעילה ומפתחות. הם יכולים לעזור אם השארת מפתחות ברכב ולא תוכל לנעול דלתות מסוימות. מנעולן יכול לתקן בעיות הקשורות למנגנונים פגומים, מכלולים או מנעולים תקועים. עלות החלפת המנעול יכולה להשתנות בהתאם לשאלה אם כבר התקנת את המנעול הרצוי או אם שירות המנעולן יכול לספק אחד כזה. עלות החלפת מנעול שכבר הותקן יכולה להיקבע ולהשפיע מכמה גורמים.

העלות הממוצעת של שירות המפתחות נעה בין 100 דולר ל -200 דולר

אך בעל הבית הממוצע ישקיע כ -150 דולר כדי לנעול מחדש מנעול בית מסובך בעזרת גליל פרופיל או מערכת נעילה של 3 נקודות שניתן להחליף ב סט מקשים. הצרכנים משלמים גם עבור חלקים קטנים משירות מנעולן מכפר סבא, כמו ביטוח, מומחיות וזמן נסיעה.

ההצעה בפועל תלויה בסוג שירות המפתחות הדרוש לך ובדלת שלא תוכל לפתוח. זה גם תלוי כמה מנעולים יש לך ואיזו רמת אבטחה אתה מנסה להשיג – בין אם אתה מכני, אלקטרוני או ביומטרי.

פוסטים נוספים: