מהם חדרי קירור והקפאה

עברנו דרך ארוכה מאז ימי ייבוש המזון בשמש, וכעת חדרי קירור, טיולים – במקררים ובמקפיאים והליכות במקפיאים הם כיום חלק בלתי נפרד מבתים ועסקים רבים. בין אם מדובר על סידור מחדש של פריסת החדר שלכם למקרר או מקפיא, התאמת הגדרות הטמפרטורה או מעבר לחלל גדול יותר במידת הצורך, תא קירור מציע גמישות המתאימה לחברות רבות מכל הסוגים, הגדלים והמטרות. בדפנה התאמנו את טמפרטורת היחידות לטמפרטורת הסביבה של המקרר והמקפיא, אך יש לנו גם תנאי קירור וחדר מודולריים הניתנים להתאמה לדרישות ומוצרים ספציפיים אם תזדקק להם.

כף הרגל המסחרית ביותר

עבודה בחדרי קירור על ידי שמירה מתחת להקפאת מים, כמקרר גדול, ואילו הליכה במקפיאים יכולה לעבוד בטמפרטורות של עד 40 מעלות צלזיוס, ולהקפיא את כל מה שבתוכה. להקפאה ושימור פריטים נוסף, מקפיא הוא שילוב של שני סוגים של אחסון קר: מקרר ומקפיא. האחרון נחשב קר, ולכן זה האחרון שעובד בטמפרטורה של -2 מעלות ל -5 מעלות, בעוד שחדרי הקפאה נעים בין + 40cdEG ל- + 18cdGeg ויכולים לשקוע ל -40 מעלות C. חדרי הקפאה נועדו להקפיא חפצים ועוד לשמר חפצים.

בדיוק כמו מערכת קירור, מחסן קירור משתמש במאייד ויחידת מעבה כדי להעביר חום מבחוץ ובכך לקרר את הפנים. האוויר הקר בחדר חייב להיות מוטבע על ידי סליל קירור בזמן האוויר לקירור.
לעוד פרטים אודות חדרי קירור והקפאה ומהם חדרי קירור והקפאה יש להעיף מבט ב- mzkor.com
למידע נוסף על מהם חדרי קירור והקפאה וחדרי קירור, והקפאה יש לגשת לאתר mzkor.com

אותו עיקרון חל על מוצרים קפואים

אם כי תנודות טמפרטורה קטנות אינן מהוות בעיה מרכזית, שכן המקפיאים הגדולים, בהם ציוד הקירור פועל ועוצר לאורך כל היום, מאפשרים תנודות טמפרטורה מסוימות. שטח האחסון הזמין צריך להישאר זהה, גם עם המקררים החזקים הרבה יותר שנמצאים במקפיאים, כך שמה שאתה עושה לא ישתנה.

אם אתה זקוק לטמפרטורות קירור והקפאה לאחסון

עליך לבחור בצד דק זה לצד זה. מקפיא גדול עם מערכת הקירור והמעבה המתאימים משמש לעתים קרובות כמקרר ערבוב ומקפיא. בית קירור מפעיל את מחסן הקירור שלו בטמפרטורה נמוכה מהשטח החיצוני שמסביב, כמו הקירות החיצוניים של המחסן. החום שיש לפזר במהלך הקירור מוביל להפחתת טמפרטורה ובכך להפחתת שטח האחסון של המוצרים שלך.

במוסדות מחקר רבים יש גם חדרי קירור המשמשים כמקררים גדולים ומאפשרים לבצע ניסויים ודגירות בטמפרטורה של -4 מעלות צלזיוס או הרבה יותר קל

חדר קירור, המכונה גם חדר תא, הוא חדר קירור סגור שטמפרטורתו נמוכה מהקירות החיצוניים של המחסן או חללים חיצוניים אחרים ואשר יכול לשמש לאחסון מזון מתכלה. חדרי קירור כוללים חדרים בהם ניתן לאחסן או לעבד מזון וחומרים אחרים בטמפרטורת קירור מבוקרת.

כמה דוגמאות הן מקפיאים רפואיים ומייבשי מקפיא

אשר בדרך כלל דורשים מחזורי קירור אמינים במיוחד בכדי לשמור על טמפרטורות נמוכות ועליהם לעמוד בתקנים טכניים מחמירים שבדרך כלל אינם מוחלים על מערכות קירור. תקני האנרגיה כוללים ASS120 – 6 (4A) עבור מעבים המשמשים כמערכות קירור והדרישות לעומסי קירור הנלווים אליהם. קבוצת הקבל המשמשת כמערכת קירור חייבת להתאים ל- ASS 120 – 5 (4A), בעוד שלמדחס במערכת הקירור יש יוצא מן הכלל ל- Ass120-6 בעומס הקירור. אם הוא קופא במהירות בחדר קר מספיק כדי להקפיא ללא צורך במיזוג אוויר או כל מערכת קירור אחרת, עליו להיות בעל טמפרטורה מינימלית של -4oC ומטה.

כל חדר המשמש לקירור או הקפאה מהירים ומשמש גם כחדר קירור חייב בכל זאת לעמוד בדרישות ASS120 – 6 (4A).

חשוב שמערכת הקירור שלך תפעל כמו שהיא אמורה

כך שאם אתה זקוק לחדר קירור מלא לבית שלך או לעסק, אנא פנה לצוות קירור פינדר. יש לנו את כל הדרוש בכדי לשמור על מקרר, מרתף או מערכת קירור זמינה מסחרית, כולל אחד בהתאמה אישית. אם יש לך שאלות לגבי תכנון, התקנה או תחזוקה של מערכות קירור, מרתף וקירור מסחריות משלך, אנא פנה אלינו לקבלת ייעוץ חינם או מידע נוסף אודות השירותים והמוצרים שלנו.

אם יש לך הרבה משלוחים בכל שבוע ועדיין יש לך מספיק מקום

זה הכרחי בהחלט לקנות מקרר או ללכת – במקפיא. אם אתה צריך לאחסן כמויות גדולות של מזון במצב בקירור או בהקפאה עמוקה, אתה יכול לשכור מקפיא לתא אחסון מזון, בין אם זה עסק או אדם פרטי. כיצד תוכלו להשתמש במתקני האחסון הקרים שלכם ולמה הם נועדו? חדרי קירור מושכרים בדרך כלל כחדרי קירור נפרדים, כגון מקררים, מקפיאים ומקפיאים.

פוסטים נוספים: