בית הספר STEM בחוות היילנדס ביקש מחברת אבטחה פרטית לסייר בקמפוס K-12 בשנה שעברה כדי להבטיח שהשומרים שלו אינם חמושים, אך האדם המפקח על שירות האבטחה של בית הספר לא הצליח להבטיח שהשומר היה שם כדי לעקוב אחר התנועה. במהלך התוכנית של יום שבת. בית הספר יצר קשר עם המלון מראש ושכר מאבטח פרטי שהיה במקום הבניין בזמן שהתלמידים נכחו. למרות שיש שוטר רשום של בית ספר שמבקר בקביעות, המאבטח מעולם לא היה בקשר עם הקצין.

אם אתה מחפש עבודה הגיונית ומאפשרת לך לעזור ולהגן על אחרים, כדאי לשקול להיות מאבטח או מאבטח.

אופי העבודה שונה מסוגים אחרים של שומרים הנושאים בתפקיד. על השומר להיות מודע לאתגרים הספציפיים העומדים בפני בתי הספר כיום, כגון בטיחות, מערכות אבטחה ובטיחות התלמידים.
למידע נוסף אודות אבטחת מוסדות חינוך יש לבדוק כאן: securityworld.co.il

לדוגמא

מאבטח בבית ספר עם כמה שומרים יכול לבחור בין לעבוד במשמרת במהלך היום או לסייר בשטח בין לילה. תלוי בגיל שאתה רוצה לעבוד, אתה יכול גם להשפיע על המקום שבו אתה רוצה להגיש בקשה להיות מאבטח בבית הספר. אם אתה לומד כיצד להפוך למאבטח, עליך לחשוב אילו כישורים יש לך ואילו כישורים עליך לפתח כדי להצליח. תפקידו של שירות אבטחה הוא להבטיח שמכבדים את החובות והאחריות של שירותי הביטחון, בין אם מישהו יבוא ובין אם לאו, גם אם הם סטודנטים או מורים.

על ידי כך שתבטיח שאתה תמיד בחוד החנית של המשחק שלך כקצין ביטחון בבית הספר

אתה יכול להרשים את הממונים עליך ולהבטיח את ביטחונם של התלמידים והצוות. מאבטחים בבתי ספר יכולים גם למלא תפקיד חשוב בכך שאנשים מרגישים בטוחים ומשחררים פחד ואימה. יש גם שירות אבטחה השומר על קמפוס בית הספר, שמעניק תחושת ביטחון וביטחון לא רק לתלמידים אלא גם להורים. בתי ספר יכולים להתנהג טוב יותר ולהגן על תלמידיהם, צוותיהם ותלמידיהם מפני האיום של פיגוע או איום אחר.

הסיבה לכך שמאבטחי בית הספר חשובים

היא שהם נותנים להורים ולתלמידים את הביטחון שבית הספר הוא מקום בטוח. תחושת ביטחון זו היא אחת הסיבות העיקריות להעסקת מאבטחים באתרי בתי הספר של ימינו, מכיוון שהם מציעים למעשה רמת הגנה נוספת. בנוסף להגנה על בריונים מטראומת ילדים אחרים בקמפוס, מאבטחים מסייעים גם במניעת בריונות ונושאים אחרים המאיימים על ביטחונם של סטודנטים בקמפוס. זה יכול לעזור לתלמידים, הורים, מורים ומנהלים להרגיש בטוחים ובטוחים. מכיוון ששירות ביטחון מונע גם פשע, הם מהווים חלק חשוב ביצירת אווירה בטוחה ונעימה בבית הספר.

כמובן שמאבטחים הם קו ההגנה הראשון בקמפוס, כך שהם תמיד יושקעו בהם. יש מישהו ששומר על הקמפוס ומבטיח את שלומם של כולם בו, לא רק הסטודנטים.

מאבטחים עוקבים אחר מבנים ואזורים אחרים כדי למנוע ולעצור אירועים כמו גניבה ואלימות. הם גם מספקים ביטחון למעסיקים על ידי הגנה מפני הפרות החוק ושיבושים העלולים להוביל לאובדן לקוחות.

ניתן גם לפרוס מאבטחים בבתי ספר

כדי ללמד את התלמידים והצוות בטיחות, סובלנות וקבלה. מאבטחים היו אמורים לעזור לתלמידים לפתור סכסוכים וקטטות בין תלמידים על ידי הבטחתם שהם עולים ויורדים מהאוטובוס בבית הספר בבטחה. על ידי איחוד כוחות, מורים וקציני ביטחון יכולים להבטיח כי המעקב אחר הפעילויות ודיווח עליהם מידי.

אימון היורה פעיל

הוא דבר שמומלץ מאוד כשצריך לקרוא לביטחון בבית הספר. בין אם באופן אישי ובין אם באופן מקוון, קורס רענון הוא דרך נהדרת להבטיח שתמשיך להצטיין בקריירה שלך כשוטר או אפילו בקריירת אבטחה בתשלום טוב יותר. הלשכה לסטטיסטיקה של עבודה (BLS) מדווחת כי מאבטחים מרוויחים 20,000 דולר בממוצע בשנה בשכר והטבות, בתוספת 1,500 דולר בחודש בהטבות. אם מאבטח צובר ניסיון, הוא עשוי להרוויח יותר מכך, ואם הוא בוחר בקריירה ברמה נמוכה יותר אך פוטנציאלית בשכר טוב יותר בתחום האבטחה, זה פותח פתח למשרות אבטחה בעלות שכר גבוה יותר בענפים אחרים, כגון אכיפת החוק. .

פוסטים נוספים: