הפארקים של טורקיה מלאים ברעש של ילדים מכיוון שהממשלה מאפשרת לאנשים מתחת לגיל 14 לעזוב את בתיהם בפעם הראשונה זה 40 יום, כך דיווח "הדקה הטורקית", וציטט את סוכנות הידיעות המסופוטמית (MA). טורקיה חוגגת את יום הילדים העולמי בסביבה בה מתו תריסר ילדים בעבודה – תאונות והגישה לחינוך ירדו משמעותית בגלל אלפי קטינים במעצר.

טורקיה לוקחת סיכון, ולכן אנו רואים מצב בו קשישים מורשים וילדים אינם מורשים וילדים אינם רשאים להיכנס לבתי ספר, בתי חולים ומקומות ציבוריים אחרים.

אם אתם רוצים שהטיול שלכם יהיה קשור לאמנות

בקרו במוזיאון הארכיאולוגי של איזמיר, המציע גם פעילויות לילדים. אם אתם מתכננים טיול לטורקיה לאורך חופי הים האגאי והים התיכון, מומלץ להסתכל בערים. המדריכים שלנו מחפשים גם פעילויות ידידותיות לילדים, כמו גלריות לאמנות, מוזיאונים ומוזיאונים לילדים.

אם אתה רוצה לנצל מועדוני ילדים במהלך היום

אנטליה היא נקודת התחלה מצוינת, ואם אתה נוסע לאיזמיר במהלך החופשה שלך, אתה יכול לבקר במחנה החלל ולהשתתף בתוכניות הורים וילדים. אם תגיעו לאיסטנבול מספיק מוקדם, הטיול של שבוע לטורקיה יימשך ארבעה ימים, מה שאומר חופשת אביב אידאלית לילדים מתחת לגיל ארבע והוריהם. זוהי ההתחלה המושלמת לבילוי משפחתי שלכם, מכיוון שזה לא רק גן עדן למלונות רשת, אלא גם מקום נהדר לברוח אם אתם רוצים הרפתקאות.

ישנם מקומות רבים באיסטנבול בהם משפחות יכולות לבקר – בידור ידידותי, ואלה כוללים מקומות מהנים וחינוכיים לילדים. במקומות אלה אתה יכול לבקר במהלך השבוע שלך – מסע ארוך, כמו גם בסוף הטיול שלך.
למידע מורחב בתחום של טורקיה עם ילדים יש לבקר באתר myturkey.co.il

בטורקיה

מספר בני המשפחה הממוצע הוא 4, אך בשנה שעברה, לגביהם נתונים זמינים, דיווחה אנקרה כי כמעט מיליון ילדים טורקים בגילאי 6 עד 17. עובדים. המחקר בוצע על 188 ילדים עובדים שגרים ברחובות דיארבקיר, אדנה ואיסטנבול. על פי המחקר, הם הם בעיקר גברים ובממוצע היו בסוף שנות ה -20 לחייהם או בתחילת שנות ה -20 לחייהם. הדבר גורם לנו לחשוב על פתרונות דומים: על פי מחקר של האקדמיה הטורקית למדעי החברה, הגיל הממוצע של ילדים בטורקיה בשנת 2013 היה 12, עם חלקם החיים ברחובות דיאטאס, די ילדרים, קוניה ואנקרה.

בסוף 2017 לקחו מנהיגי הקהילה האויגית בטורקיה את הילדים

כולל נורזאת, לפנימייה בצבע חול בשם אוקו ויגור (קרא: אוגור) לדרום טורקיה יש גם חיים מודרניים tyle: לטורקים החיים בים התיכון יש גישה לחינוך ובריאות באיכות גבוהה, כמו גם לרמה גבוהה של השכלה. מאז משבר קורונה, יותר מ -680,000 איש למדו בבתי ספר ציבוריים בפריסה ארצית. כאשר משפחות אופור אחרות הגיעו לטורקיה, הן החלו ללמד ילדים בשפה UIGHur הדומה לטורקית ולהיסטוריה.

פוסטים נוספים: