הדפסת תמונה על קנבס לעיצוב חדר

אנו עובדים איתכם כדי להפוך את התמונות, האמנות הדיגיטלית, הלוגואים וכל הרעיונות הפרועים להדפסי בד ממוסגרים, קישוט קיר מתכת בפורמט גדול, הדפסי תמונות, אמנות קיר גדולה במיוחד, הדפסים פנורמיים, טפטים בהתאמה אישית ועוד. הדפסי הקנבס המותאמים אישית שלנו מכילים את כל מה שאתה צריך כדי להתקין את הגרפיקה שלך על הקיר בארבעה שלבים פשוטים.

התחל להשיג זאת על ידי בחירת תמונה מעוררת מחשבה

כדי ליצור הדפסת בד אישית שלך. הדפסי בד מותאמים אישית מאפשרים לך להתאים אישית את התמונה שלך בעזרת כלי עריכת התמונה הפשוטים שלנו, ותוכלו לצפות בתצוגה מקדימה כיצד תיראה התמונה בהדפסה. אנו מייצרים יותר מ- 40,000 תמונות קנבס ומוצרים אחרים מדי שנה וממלאים הזמנות מכל רחבי העולם.

אם ברצונך להציג יותר מאחת מהתמונות שלך על בד

תוכל גם להדפיס קולאז 'תמונות על בד. זה נשלח ישירות למדפסת שלנו ומודפס בדיו עמיד במים שנמשך כל החיים. התמונות נבדקות על ידי צוות ההכנה שלנו בכדי להבטיח את איכות ההדפסה הטובה ביותר להזמנתך. ברגע שיש לך את התמונה המועדפת עליך על הבד, קבל קולאז 'תמונות שיתלה על קירות ביתך. הכינו הדפסת קנבס שבאמצעותה תוכלו להתאים אישית אמנות קיר בחדרכם או לשלוח במתנה לחברים ובני משפחתכם. לאחר שבחרתם בד ממוסגר, הוא מוכן לתליה על הקיר.

המפתח ליצירתיות

הוא למצוא דרכים שונות לשלב את הדפסת הקנבס שלך עם שטיחי קיר אחרים. נסה ליצור הדפסת קנבס עטופה עם התמונות המועדפות עליך מהטיול האחרון שלך. אתה מקבל מראה אלגנטי ושובב לסלון שלך תוך שילוב סגנונות עיצוב קיר שונים המשקפים את טעמך האישי.

קישוט עם הדפסי קנבס

הוא דרך נהדרת להראות את הצד היצירתי שלך בבית. צור פריסה אופנתית עם הדפסי הקנבס שלך באופן ייחודי והעניק למסדרונות שלך מראה חדש. אם יש לך אח בסלון שלך שאינך מרבה להשתמש בהם, תוכל להישען על ההדפסים שלך כדי להעניק לו מראה אקלקטי.

לדוגמא, ניתן להציג הדפס בד במרכז קיר מבטא בחדר וסביבו להוסיף תמונות משפחתיות בגדלים שונים, מסגרות תלויות, קירות הצהרה, פסלים, יצירות עתיקות כגון צלחות וצבעים שונים של הדפסים. פיסות הצהרה יכולות לשנות את מראה הקיר ולהוסיף עניין חזותי לחדר. היכולת להדפיס תמונות ברזולוציה גבוהה בכל מקום שאתה נמצא פירושה שתמונות על קנבס בהתאמה אישית ייראו נהדר בבית שלך בין אם אתה מקשט את הסלון או חדר האוכל הראשי, חדר הילדים, חדר השינה שלך או אזור הכניסה או המטבח.

קל להכין אמנות בד אם אין לך דבר נגד אמנות מופשטת

ורוב האנשים יכולים ליצור יצירות ייחודיות מעניינות עם מעט מאוד מאמץ. בדוק כמה רעיונות נהדרים כתמונות קנבס לחדרים שונים בתערוכה למטה. הדבר האחרון שאזכיר הוא כיצד לבחור את הבד המתאים לאמנות קיר בחדרך וכיצד להכין לבד אם אינך מוצא משהו שאתה אוהב.

בחרו בהדפסי אמנות שהם סמלים או מחווה את יקיריכם בבית. הסתעף וחקור ואל תהסס עד שתמצא את יצירת האמנות המושלמת לקיר שלך. רק זכרו שאמנות קיר על בד צריכה לשקף את הסגנון והאופי שלכם, כך שאין צורך לדבוק בנורמה.

בחרו את הצבעים שלכם על בסיס רהיטים או מוטיבים קיימים או שנרכשו לאחרונה

כשאתה מפגיש את הכל, אתה יכול למצוא את הצבע המושלם ולוודא שהצבעים לא מתנגשים. הבדים שלך מודפסים ב 100% ונשלחים מארה"ב כדי להבטיח את האיכות הגבוהה ביותר.

הגבול הלבן הוא בחירה שתצלום שלך יופיע בחלק הקדמי או בצד הבד. באופן זה, תוכלו לבחור באפשרות המסגרת מבלי להסתכן בחסימת חלק מהתמונה. התמונה צריכה להיות באותה מידה וצורה כדי לגרום לצבעים לפוצץ.

אם אתה רוצה להחתים את מרקם הבד שלך

הסר את הבד הריק כשהמודפודג 'עדיין רטוב. הדפסי קנבס הם קלים, מה שמקל על העברת האומנות אם אתה זקוק לרענון מהיר, אם אינך בטוח היכן תהיה יצירה וכדי לנקות ולהשתמש בה בקלות: נקה את המשטח שלך בעזרת שואב אבק מכל נושכים ומנגבים אותו במטלית לחה. אם אותו בד מאבד את מרקמו בעת תכנון התמונות, ניתן להפעיל אותו מחדש על ידי הטבעה של תמונה חדשה.

תמונות על בד והדפסים מותאמים אישית הופכים פופולריים יותר ויותר. אמנות גם הולכת ומשתחררת, כך שאם יש לך את התקציב, אין מסגרות לתלייה, ציוד או תחזוקה.

Photo-on-Canvas מאפשר לכם לצלם תמונות מרהיבות ולקשט את ביתכם בתמונות של יקיריהם

אמנות קיר מסורתית או הדפסים בהתאמה אישית באופן ייחודי ומעודן. לצד המסננים והאפקטים הרבים שקיימים עם תוכנת עריכת תמונות וטלפונים ניידים, ניתן להפוך את התמונות הקלושות ביותר לתמונות וינטאג 'הניתנות להתאמה אישית כך שתתאים לחדר בו הן תלויות או מוצגות. לדוגמא, הדפיסו תמונות בכל צבע שתבחרו למשרד ביתי, או הדפסים רבים ושונים אם בחרתם במשתלה.

כשאתה הולך לחנות לקנות אמנות בד שלך

הביא סרט מדידה ומידות כדי להשיג התאמה טובה. הסגנונות משתנים בהתאם לעיצוב הפנים של האדם שעבורו תרצו לקנות את אומנות הקיר, לכן עליכם להיות מודעים לסגנון הרצוי לכם. עיצוב זיכרון מודרני מסגור תמונות מקוון באופן מקוון מסגר את התמונות, הפוסטרים, ההדפסים, המזכרות האהובות עליכם או יצירות אמנות יקרות ערך אחרות שתוכלו לצייר ולהציג בגלריה שלכם או כאומנות קיר.

עיצוב הבית חשוב כדי להפוך את מרחב המגורים שלכם לממלא ומאושר יותר. קישוט אינו באחריותו של אדם בודד, אך על ביתכם לשקף מי זה.

עם קירות ריקים ועשרות שנים של תמונות משפחתיות, זה יכול להיות קל להיות מוצף. אם יש לך רעיון לעיצוב, קל להדפיס תמונות יפות באמצעות שירותים כמו Canvas On Demand.

היום נדבר על כמה דרכים ייחודיות ליצירת אמנות קיר משפחתית עם תמונות ועוד. לפני שתדפיסו תמונות, מומלץ להכין תוכנית לקישוט הקיר של משפחתכם.

למידע נוסף אודות הדפסת תמונה על קנבס לעיצוב חדר מומלץ לבדוק כאן:

פוסטים נוספים: