בית ספר למקצועות הריקוד מחול לנשים

עונת הריקודים שלנו נמשכת מספטמבר עד יוני ואנחנו מציעים עשרות שיעורי ריקוד שבועיים למגוון רחב של סגנונות מיום ראשון עד שישי לרקדניםות מגיל קטן ועד בוגרות – לכל הגילאים

בית ספר למחול בניגון יהודי – הללו, מציע לנשים דתיות \ חרדיות או לכל אישה שרק רוצה לרקוד מגוון מסלולים וסגנונות ריקוד עכשווים ועתיקים כאחד.. ריקודים כמו מחול ג'אז, היפ הופ פילאטיס מזרון ועוד

בין אם הילדה מתחילה או רקדנית מנוסה, תוכלו למצוא את הקורס הנכון בסטודיו שלנו – הללו. קורסים לתלמידות מתחילות או מבוגרות מתקדמות .

שיעורי ריקוד בנויים ומאורגנים לפי דרגות קושי

בין אם תרצו לשפר את כישוריכם או להתמסר לתחביב חדש, הקורסים שלנו נועדו לעזור לכם להשיג את יעדיכם. אנו מציעים קורסים ותוכניות בכל הרמות לשרת נשים מתחילים ועד רקדניות מתקדמות. עם אפשרויות לימוד גמישות ומתכונת התושבות הנמוכה שלנו לדוקטורנטים, התוכניות שלנו מתאימות היטב למי שרוצה להרוויח תואר תוך כדי קריירה במשרה מלאה.

אנחנו אוהבים להביא שמחה לקהל שלנו, ואנחנו חולקים איתם את האהבה שלנו לריקוד. אנו ביתם של אחת מתוכניות הריקוד המודרניות והמתקדמות בארץ.

המורים

הצוות והבעלים נהדרים ודואגים מאוד לרקדנים. העלמה אמילי כל כך מתלהבת והתשוקה שלה לריקוד ותלמידיה היא מדהימה. יש לי ילדים בכיתה ואנחנו מצפים לעוד שנה של הוראה מהנה ומחלקה ראשונה. מטרת מחלקת הריקוד של קוטי היא לקדם את ההיבטים הפיזיים, האינטלקטואליים, הרגשיים והחברתיים של התפתחות התלמידים. לימוד מחול הוא הבסיס למי שרוצה לבנות קריירה מסחרית באמנות. סטודיו למחול רדיאנס מסוגל לפתח כוריאוגרפיות אנרגטיות וקריאות עבור תלמידיו למחול במחוז ניו קאסל.

להקת המחול של הללו – הללויה

מועדון חברתי ללא מטרות רווח הממוקם במרכז ההיסטורי של אקטון, נותן חסות לשיעורי ריקוד במשך 70 שנה כדי להעשיר את הקהילה ולשרת אלפי צעירים בכיתות 5-8 עד 10, ומציע מרגש יום שישי בערב של כיף וריקודים. באולם הגדול בקומה העליונה של בניין המועדונים ההיסטורי לומדים סטודנטים סגנונות ריקוד שונים כמו פוקסטרוט, טנגו, ואלס, נדנדה, צ'ה צ'ה וצ'ה צ'ה בתשעה קורסים שבועיים.

מחקר בבלט בונה את הידע

העוצמה והטכניקה שלך להרגיש טוב לאורך כל הקורס. מיומנויות חברתיות מפותחות על ידי ריקוד עם צעירים ואינטראקציה עימם לפיתוח מיומנויות חברתיות כולל חשיבות של קשר עין מנומס, יציבה, ביטחון עצמי, רושם ראשוני טוב וטיפים אחרים לגינון. חווית ריקוד אינה נדרשת, אך לגימה ממשקה הנבחר היא מבורכת.

אנו מדגישים נקודה זו ב- 21 "דרכים נהדרות לתארוך נקודות חשמל", העוסקות בחשוב להצלחת נשים. אני אוהב את שלושת המרכיבים שאתה משרטט להצלחת נשים בסביבת מחול, במיוחד מספר 3.

סיפור הצלחה נוסף

הללו בית ספר למחול הוא סיפור הצלחה מטורף

יותר מ -30,000 נשים מכל הרקעים והגילאים משתתפות בהצגות רבות שלה מדי שנה. הבנות לומדות מגוון של צעדי ריקוד כדי להשתלב ולפתח חברות מתמשכת.
למידע מורחב בנושא של בית ספר למחול הללו ובית ספר למקצועות הריקוד מחול לנשים ניתן לגשת לאתר halelu.co.il

הפלטפורמה המקוונת מציעה מהלכי טיקטוק אופנתיים, רצפי היפ הופ, ג'אז, פאנק, ברייקדאנס וריקודים על העקבים. התכנית נועדה לעודד נשים המתמודדות עם חרדות וזקוקות לחבר לדבר איתו.

למידע מורחב בנושא של בית ספר למקצועות הריקוד ולקורס מחול לנשים ובית ספר למקצועות הריקוד מחול לנשים עליך לגלוש לאתר halelu.co.il

מעולם לא היה זמן טוב יותר לנשים לעבוד בעולם המחול המסחרי

והמילניום הוא חסר תקדים ביכולתו לקדם את קריירת הנשים. על קיר הסטודיו, שלט מתנשא עם הכיתוב "אחדות וגיוון" הוא מרכז מתחם המחול של מילניום בלוס אנג'לס, בניין בן שש קומות בסטודיו סיטי שהפך לא רק למרכז אימוני המחול המפורסם בעולם, אלא גם למבנה בלתי סביר מרכז להכלה וצדק חברתי.

לסיכום הללו בית הספר למחול הוא מקום שמלמד לרקוד המון סגנונות ריקוד וגם מכישר רקדניות ומורות ומדריכות ללימוד

אתר האינטרנט של הללו נבנה עוצב וקודם ע"י DNA MEDIA 

פוסטים נוספים: