איך להלחין שיר שכתבתי?

כתיבת השיר הראשון יכולה להיות מרגשת ומפחידה כאחד – חוויה שמעניקה לך השראה, אך לא משנה איך אתה כותב אותו, מה שהופך שיר לקליט ומשמעותי הוא לא תמיד השימוש בטכניקות כתיבת שירים מסוימות. כותבי שירים רבים שעלולים להיות פנומנליים מפנטזים לעתים קרובות על כתיבת מוזיקה תחילה, והם אינם יכולים להביא את עצמם לכתוב את השיר. האמת, כמובן, היא שלמרות שכתיבת שירים היא תהליך אישי, אין שום דרך "לכתוב" שיר או לכתוב שירים שכלל לא עובדים.

כדי לכתוב שיר קליט, הוא מסתמך על שילוב של מילים, מילים, לחנים, קצב, הרמוניות ואלמנטים אחרים של השיר. אם יש לך רשימה טובה של מילים, נסה להכניס אותן לפסוקים, למנעות או לטקסטים.

לא כל המילים והביטויים שאתה כותב יהפכו אותו לשיר

אך הצעדים הללו עוזרים לתת ליצירתיות שלך דרור חופשית. נסה לרשום כמה שיותר מילים לכל שיר שאתה מזכיר ולכתוב את הפסוקים, הפזמונים והמילים. לאחר שכתבת את הפסוק האחרון, הגיע הזמן לקרוא את המילים שכתבת זה עתה ולבצע את השינויים הדרושים לשיפורם. בעזרת הפסוקים והמקורות שכתבת, עבד על המנגינה והאקורדים שמשתנים ומחליקים בהדרגה עד שיש לך משהו שאתה אוהב.
לעוד פרטים אודות להלחין שיר ואיך להלחין שיר שכתבתי? כדאי לגשת לאתר xn--8dbcambdbusobg.co.il

כתוב חריץ המבוסס על רצף האקורדים של שיר קיים

גלה כיצד ההיסטוריה של השיר משתלבת בו, ואז כתוב שיר. כתוב חריץ המבוסס על שני אקורדים מתחלפים, גלה היכן זה משתלב בסיפור, ואז כתוב שיר אחר וכתוב שיר חדש עם אותה מנגינה ואותם מילים אך עם קצב והתקדמות מנגינה שונה. לכתוב חריץ המבוסס על רצף אקורדים של שירים קיימים, תוך שימוש בשני אקורדים מתחלפים כדי לקבוע איזה שיר או סיפור משתלב בחריץ.

כתוב חריץ שנשמע מוזר

גלה איזה שיר או סיפור מתאים, ואז כתוב שיר. כתוב חריץ מקורר עם קצב והתקדמות מנגינה שונים מזו בתולדות השיר. גלה איזה שיר וסיפור משתלב בחריץ הצ'יל אאוט וכתוב אותו. כדי להפוך את המשמעות הכי מטורפת – צלילים חריצים בשיר חדש עם לחן ומילים זהים לשיר המקורי, גלה היכן הוא משתלב בסיפור שלך, ואז כתוב את השירים.

כתבו מנגינה החוזרת על מוטיב קצבי יחיד, בררו איזה שיר או סיפור משתלבים בו, וכתבו את השיר. כתוב שיר עם אותה מנגינה ואותם מילים כמו המקור, אך עם קצב ומנגינה שונים מהשיר בתולדותיו.

כמובן שישנן דרכים אחרות לכתוב שיר עם מנגינה

אבל זו תהיה התחלה נהדרת. המדריך הנוח לשימוש הזה מראה לכם כיצד כתבתי את השיר, בשביל מה מצאתי כותרות נהדרות וכמה טיפים לכתיבת הלחן. הגדר לולאת תופים, אשר מנגנת עליה ליריקה חופשית, המעניקה לך את רעיון השיר שלך. כתוב את כל המילים שאתה רוצה לדבר עליהן בשירים שלך, ואז השמיע את הקצב והקצב של המילים האלה כדי להכניס אותן למנגינות.

עכשיו כמעט סיימת עם השיר שלך, והמקהלה השנייה תהיה באותו מנגינה ומילים כמו המקהלה הראשונה.

אם אתה רוצה עזרה נוספת בכתיבת הפזמון

אתה יכול לקרוא את המדריך הזה כיצד לכתוב פזמון. כך או כך, זה לא סוף ההדרכה שלי לטקסט, אבל זו נקודת התחלה טובה. לאחר שלמדת כיצד לכתוב מילים טובות יותר לשיר שלך, יש כמה דברים שכדאי לדעת כדי לוודא שהמילים שלך אינן רק בלבלה פשוטה. ברגע שיש לך מושג ברור על מבנה השיר, אתה יכול להתחיל לטבול בתהליך כתיבת השירים בפועל. לאחר שתכננת את מילות השיר שלך ויש לך את הוו והמנגינה, אתה יכול להתחיל לכתוב. אם אתה רק מתחיל לכתוב מילים במקום פשוט לכתוב את מה שבראש שלך, התמקד בחרוז.

אתה רוצה למצוא מנגינה או תחושה שמתאימה בצורה מושלמת למילים שאתה הולך לכתוב

ואם אתה שר את המילים שלך בקצב, יש לך אפשרות לשנות את המילים כך שיכללו היבטים של שירה. יש לך ליריקה נהדרת שצריכה להתאים, אך וודא שהמנגינה והיסטוריית השירים תואמות למילים שלך. גלה כיצד סיפור השיר משתלב בחריץ על סמך התקדמות פשוטה של שלושה או ארבעה אקורדים, כתוב אותו, הכנס אותו לחריץ ההוא ואז כתוב את השיר שלך.

נסה מחולל רעיונות אקראי שיעזור לך עם מילות השיר שלך אם יתכן וחוסמת כתיבה

לכתיבת שירים יש מקום בו תוכלו לאחסן את כל הטקסטים שלכם, ממילים לחרוזים ועד מילונים ומילוני חרוזים. כותבי טקסטים בוחרים גם מילים שטויות שכתבו ומרכיבים אותם כדי ליצור משהו משמעותי יותר.

פוסטים נוספים: