בית Bloemendaal E3, עם חברי הכל, היא להקה משעשעת באופן ייחודי שגורמת לתחושה בסצנת המוסיקה המקומית מאז הקמתה. 19 Shades of Grey היא להקת ריקודים בת 6 קטעים עם מגוון רחב של מוסיקה המבטיחה מצב רוח טוב.

גישת הלהקה הייתה תמיד שקועה בשורשיה האקוסטיים

אך היא מתאימה במיוחד להיות נשמעים וריקודים. הלהקה כיסתה מגוון רחב של אמנים, החל מהביטלס וכלה בראשים מדברים וכלה באקדחים ורדים. מרד הוויסקי מערבב רוק'נרול, פאנק, סול, היפ הופ ועוד, תוך שאיבה על הרקע המוסיקלי המגוון שלהם ויוצרת פרשנות ייחודית משלהם.

נרקיסים ופרחי תירס מקשטים השקות מוצרים ומסיבות ייסוד חברות ומייצגות התחלה חדשה ומזל טוב לעתיד

עבור אירועי חברה, קירות פרחוניים יכולים להיות גם דרך נהדרת לשלב את הלוגו שלך בעיצוב האירוע שלך על ידי הקפת ויצירת פרח. הם יכולים להוות תפאורה מושלמת לתמונות ולסלפי תמונות מסורתיים, ויכולים להוות נקודת שיחה.

באירועים מקצועיים

זה יכול לעודד את המותג שלך לעודד את האורחים לצלם תמונות בעצמם ולפרסם אותם ברשתות החברתיות, תוך הוספת שמחת חיים לארוחת צהריים חגיגית. לאירועים אישיים ניתן לצלם תמונות מצחיקות שמזכירות לצלמים ולאורחים את היום הגדול שהם חווים. צלמו את האורחים שלכם לפני פיצ'ר ועודדו אותם לעשות זאת בעצמם. בדרך זו, תמונות של אירועי חברה נראות מדהימות ומוסיפות נגיעה נוספת של עניין לנושא בזמן שהאורחים שומרים על המגישים.

מכתבים פרחוניים הם גם דרך נהדרת לאורחים לצלם ולשתף אותה עם העוקבים שלהם ברשתות החברתיות.

אותיות מקושטות אלה כתבו את המילה LOVE כפי שאתה רואה אותה

מעוטרת בפרחים מלאכותיים מדהימים. עם גובה של 1.80 מ 'אותיות אלו מהוות תוספת מרשימה לכל חתונה ויהוו אמירה של אושר ואהבה זו לזו. הם מציעים סוגים אחרים של אותיות דקורטיביות, כולל אותיות מודגשות בהירות ניאון שיכולות לאיית מגוון של מילים וביטויים שונים. בין אם אתה הולך לכנס או תערוכה, או סתם רוצה לבנות קיר פרחים או קיר ירוק לאירוע או דבר אחר עבור המותג שלך, עבדנו עם הצוות שלנו כדי ליצור התאמה אישית- עשה לך קירות פרחים וקירות ירוקים. אתה יכול ליצור אותם לאירועים, הפעלות ופעילויות מותג, אבל אם זה יותר העניין שלך או אירוע, יצרנו כמה שתוכל להשתמש בו שוב ושוב.

אם ברצונך להזמין פרחים לאירוע עסקי

אנו שמחים לעזור לך שם בחוץ, או אולי אתה רק רוצה שאורחים יבואו לראות כמה מכתרי הפרחים והכתרים הירוקים שהוכנו מראש. אנחנו יכולים לבוא לחנות או לבוטיק שלך ולהרכיב בר זר שבו האורחים יכולים להיכנס ולהכין זרי פרחים או שאנחנו יכולים להרכיב הכל בשבילך. אם אתה רוצה לשים את פרח הכתר שלך על האירוע שלך או בחנות (או כל דבר אחר), אנו נעשה זאת.

אנו יכולים גם לוודא שעיצוב הפרחים שלך רענן ויפה לפני שהאורחים שלך מגיעים

כך שלא תצטרך לדאוג לדברים כמו ליהנות. בר זר הוא הדרך המושלמת להוסיף פרחים לאירוע או חגיגה המשמש גם כמתנה או טובה למי שנכנס לחנות האירועים. אולי תרצה להוסיף אותו כמתנה לחתונה בסוף החתונה שלך, או שהיא יכולה להיות דרך נהדרת להוביל תנועה רגלית לחנות שלך במהלך החגים.

הצוות שלנו יחזור להוציא את הכל מהדרך ולעזוב את המקום במצב מושלם, כך שתוכלו להיות מוכנים לחתונה, לקבלת הפנים או לכל אירוע מיוחד אחר בשבועות הקרובים.

אנו יכולים ליצור סדינים פרחוניים לאירועים והפעלת מותגים המספקים מרחב נחמד לאירוח האירועים שלך או אלמנטים להפעלת המותג

בכדי להעניק לכם את החוויה הטובה ביותר בארגון אירוע, אנו יוצרים קשתות פרחוניות עשויות פרחים אמיתיים ופרחי משי. אנו יכולים גם להוסיף לוגו ומותגים לזרי הפרחים שלך לפני שתוריד אותם לבר הזרים במהלך האירוע. הם מציעים גם מגוון רחב של אפשרויות שונות לקשת הפרחונית, החל מרחבת ריקודים ועץ בהיר. אנו יכולים להוסיף גם אורות פיות למכתבי האהבה הדקורטיביים שלך כדי לגרום להם לנצנץ בחושך ולהאיר אותם לאירוע מיוחד.

סידור זה יכול להדגיש את הקירות הריקים של המקום שלכם ולקבל את פני האורחים שלכם כאשר הם נכנסים לאירוע. לחתונה זה יכול להיות ההבדל בין קבלת פנים מסורתית לחתונה או אירוע מיוחד במסיבה פרטית.

למידע מורחב אודות אותיות פרחים לאירועים ואותיות פרחים כדאי לגלוש לאתר li-zer.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *