מלון בוטיק ירושלים -אם גם עבורכם הגיעה השעה לארגון של טיול משפחתי בירושלים, הרי שריכזנו לפניכם מגוון של טיפים וכלים לטיול משפחתי בן כמה ימים בעיר. ירושלים היא עיר קסומה ומרתקת, לילדים ולמבוגרים כאחד, ומובטחת לכם חוויה מצוינת לכל המשפחה.

מלון בוטיק ירושלים מציע חווית אירוח מצוינת למשפחות ויש מגוון של מלונות לבחירה. האטרקציות שמציעה העיר למשפחות הן מגוונות ומעניינות מאוד, ורבות. לא תספיקו את הכל, ולכן כדאי לבחור את הפעילויות המרכזיות שאתם מעוניינים בהן.

באוויר הפתוח

מלון בוטיק  – כאשר מדובר על פעילויות תחת כיפת השמים, שמאפשרות לילדים הרבה חופש ומרחב – יש לא מעט אפשרויות בעיר. כך למשל תוכלו לבקר עם הילדים בתחנה לחקר הציפורים שבעיר או בעמק הצבאים. העמק הוא למעשה פיסה נדירה של טבע בתוך העיר ולהקות של צבאים מתהלכות בו. תמצאו במקום גם בריכות וצמחי מים ומינים רבים של ציפורים. אתר נוסף הוא גן הפעמון. בגן מוצבים פסלים שונים והם גם מתקני משחקים לילדים, לצד אמפי ומתחם סקטבורד. באתר נוסף שנקרא מתחם התחנה תוכלו להנות מחוויית בילוי לכל המשפחה עם הצגות, מסעדות ומסילת רכבת עתיקה ששופצה. בקרבת האתרים השונים מצויים מלונות רבים, ותוכלו לבחור במלון במיקום נוח עבורכם. מלונות בירושלים מציעים חבילות אירוח לכל המשפחה על בסיס ארוחת בוקר או חצי פנסיון.

במזגן

מלון בוטיק – ואם אתם מעדיפים אטרקציות משפחתית במזגן – הרי שיש לא מעט כאלו. כך למשל תוכלו להנות עם הילדים במוזיאון ישראל שמציע פעילויות רבות לילדים בתחומי אומנות וארכאולוגיה. באקווריום של ירושלים תוכלו להנות מתצוגות של העולם התת ימי במקורות המים של ישראל, וללמוד ביחד עם הילדים עם מקורות המים של המדינה.

מלונות בירושלים –  אתר נוסף למשל הוא מוזיאון הטבע שמציע תצוגות של בעלי חיים וסיורים שונים לילדים. מלונות בירושלים ממוקמים בנקודות מרכזיות ותוכלו להנות מחבילת אירוח ולינה במלון ירושלמי בקרבה לאתרים המרכזיים, מה שיספק לכם נוחות רבה לניידות עם הילדים במהלך החופשה. בחלק מהמלונות תוכלו להצטרף לסיורים שונים ולקבל מידע על המתקיים בעיר, וכדאי מאוד לנצל את האפשרות הזו במלון.

קרדיט תמונות: pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *