קרדיט תמונה FREEPIK

אם מילים כמו "עזוב כבר את המחשב" נאמרות בביתכם באופן בלתי פוסק בכל יום שעובר, כנראה שגם ילדכם מכור למשחקי מחשב ולא מוכן לצאת קצת החוצה ולשחק כמו ילדים רגילים בני גילו. בעיה זו נמצאת בבתים רבים בעידן הטכנולוגי של היום, ובשאלה למה הם לא יוצאים החוצה לשחק עם החברים הם עונים שהם משחקים איתם אונליין באמצעות המחשב.

כל הורה יודע שהמשחק המשותף עם אוזניות על האוזניים לא נחשב באמת למשחק איכותי שיש בו ערך, כיוון שהילדים לא מצליחים לחוות בצורה מלאה את הכיף, ההנאה, האתגרים וגם הערכים שמשחקים שונים מעניקים. במקום לבזבז אנרגיה מיותרת על שכנועים לעזוב את משחקי המחשב, כדאי שפשוט תציעו להם לשחק במשחקי לחימה אתגריים ומלאים באקשן ממש כמו משחקי המחשב שהם אוהבים.

בכדי שתוכלו להציע להם את אפשרויות המשחק הטובות ביותר להעדפותיהם, פנינו למומחים מפורטל קרמל כדי לברר אילו אטרקציות ופעילויות שיש בהן מרכיב אתגרי בסגנון משחקי לוחמה יוכלו להתאים עבורם. חזרנו עם כמה המלצות שוות שכדאי להכיר, וכן גם עם אפשרות לרכישת כרטיסים מוזלים באמצעות אתר קרמל.

פיינטבול – משחק לחימה צבעוני ומהנה

אחד ממשחקי הלחימה הוותיקים והאהובים הוא משחק הפיינטבול, במהלכו ניתן לדמות קרב בין כמה קבוצות על ידי כלי נשק שיורים כדורי צבע בצבעים שונים.

לייזר טאג – משחקי מלחמה חדשניים

משחק לחימה חדשני ומתקדם הזהה במאפייניו למשחק הפיינטבול המסורתי, כאשר משחק לייזר טאג נערך עם כלי נשק שיורים קרני לייזר בטיחותיות.

איירסופט – משחק ספורטיבי מלא אקשן

משחק לחימה זה אולי פחות מוכר ממשחקי הלוחמה האחרים, אך מדובר על ענף ספורט מוכר ופופולרי המדמה באופן הכי קרוב זירת לחימה גדושת אדרנלין.

כיצד לבחור את משחק הלחימה המתאים לילדכם?

כפי שניתן לראות, ישנם סוגים שונים ומגוונים של משחקי לחימה מאתגרים וחווייתיים, שבטוח יגרמו לילדכם לעזוב את המחשב סוף סוף. כדי למצוא את המשחק האיכותי והמהנה ביותר שגם יעניק לילדכם ערכים חינוכיים, מוזמנים לבקר בפורטל קרמל ולבחור את האטרקציה המועדפת על פי פירוט מלא ועדכני שקיים באתר.

נוסף למציאת אטרקציות, תוכלו ליהנות מהטבות בלעדיות באמצעות רכישה של קופונים ושוברים שיקנו לכם הנחות של עד 50%! מזמינים באתר ויכולים ליהנות מהנחה נוספת של 5 ₪ למימוש ראשון באתר באמצעות קוד הקופון XXXX.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *