איך לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופת הקורונה?

תקופת הקורונה הביאה איתה לא מעט אתגרים, אך האתגר הכי קשה הוא לנסוע לחו"ל. יש כאלה שעבורם הנסיעה לחו"ל היא בגדר חובה, והם לא מוכנים לוותר על זה. לפיכך אותם אנשים צריכים להתאים את הרצונות השונים שלהם למצב הקיים. אז איך עושים ביטוח נסיעות שמתאים לתקופה המאתגרת הזאת? ביטוח נסיעות לחו"ל שיאפשר לכם לטייל מצד אחד, ומצד שני לא יגרום לכם להיות חשופים לסכנה. נדגיש כי מדובר על משימה לא כל כך פשוטה, אך מדובר על משימה שהיא לגמרי אפשרית.

 

ביטוח נסיעות עם כיסוי לקורונה

הדבר המרכזי שאותו אתם צריכים לוודא הוא שהביטוח הנוכחי מתאים לתקופת הקורונה. חברות הביטוח מצידן עשו לא מעט התאמות על מנת לכסות גם בעיות שקשורות לקורונה. אך אתם לא יכולים לצאת מנקודת הנחה שהביטוח שלכם מכסה מצבי קורונה. תבחנו את העניין הזה מקרוב על מנת שלא תמצאו את עצמכם יוצאים קירחים. ברגע שתדעו כי הביטוח שלכם מכסה בעיות שקשורות להידבקות בנגיף במדינה זרה.

 

תדאגו שיהיה כיסוי לביטול הטיסה

המציאות של היום משנה את פניה ללא הפסק, ולכן אתם צריכים להתאים את עצמכם אליה. נכון להיום הטיסה שלכם יכולה לצאת לפועל, אך מי אמר שכך זה יקרה גם בעתיד? בעתיד תוכלו למצוא את עצמכם במציאות שונה בתכלית. כאשר סוגרים ביטוח דרך חברת passportcard או כל חברה אחרת מוודאים כי יש כיסוי לביטול הטיסה. כך תדעו כי גם אם הטיסה מתבטלת או נדחית, יהיה לכם אל מי לפנות על מנת לקבל החזר. כולם רוצים לטוס בסופו של יום, אך המציאות עשויה להשתנות ללא הפסקה.

 

מוודאים כי ההוצאות הכספיות הגיוניות

הקורונה הביאה אותנו למצב שבו ההוצאות הכספיות הפכו להיות מאוד מאתגרות. יש כאלה שלא ירצו להוציא סכומי עתק על ביטוח נסיעות לחו"ל. אך בתקופה הזאת אין מנוס מאשר לעשות ביטוח נסיעות שיכסה אתכם מכף רגל ועד ראש. פספורטכארד מחירים משתנים בהתאם לדרישות השונות של כל לקוח. אך עדיין תוכלו לבצע השוואת מחירים בין חברות שונות על מנת להוזיל במידה מסוימת את הביטוח עצמו. הכי חשוב שתשלמו מחיר שתוכלו לעמוד בו, כזה שלא יגרום לכם להרגיש כי אתם מסבכים את עצמכם.

 

מכינים את כל המסמכים מראש

 

הטיפ הזה אומנם לא קשור בהכרח לביטוח נסיעות לחו"ל. אך יהיה עליכם להכין את כל המסמכים הקשורים לטיסה הקרובה שלכם. המסמכים צריכים להיות מסמכים המאשרים כי אתם עשיתם את כל הבדיקות הנדרשות טרם העלייה למטוס. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו לעשות את כל הבדיקות השונות בשדה. ישנן חברות תעופה שלא מעלות את הנוסעים למטוס אם הם אינם מגיעים עם כל המסמכים הדרושים. מסמכים שכאלה יכולים לחסוך לכם לא מעט כאבי ראש בהמשך הדרך.

 

תמונה pixabay

פוסטים נוספים: