אוכל טעים מהגליל

תמונות מעשירות את הדפים ושימושיות להראות כיצד מאכלים מסורתיים מרצדים בין תרבויות. חלק מהמתכונים חיים כי סבתות עדיין מבשלות, ומעט נשים צעירות מוכנות להשקיע זמן בהכנת אוכלים עתירי עבודה.

אנו מכינים מאפי שמרים מאפס עם קופסת גלוטן

מעצבים את הבצק לבצק, קורעים אותו לכדורים קטנים, מחליקים אותם, ממלאים אותם בתערובת מנגולד שוויצרי מתובל, יוצרים אותם למשולשים ואופים אותם פנימה. את התנור באמבט שמן לבצק פטיר (מלא) טעים.
למידע נוסף בתחום של מוצרים מהגליל ניתן לבדוק כאן: galilees.co.il

כל ארוחה שזכורה לי מטיולי הקודם לגליל הוכנה על ידי ארז קומרובסקי

שמנהל בית ספר לבישול מביתו. הוא השאיר עסק משגשג בתל אביב כדי לחיות במצפה מתת, שממה רק כמה דקות מגבול לבנון. מצאתי את דרכו והאוכל במקום ההוא כל כך עמוק שלא יכולתי לדמיין שאי פעם אראה אותו שוב.

אדם זיו, תושב קיבוץ סאסא, למד את אומנות הגלידה בסגנון איטלקי בזמן שנסע בעולם. לאחר שחזר לארץ הצטרף לאלה סוויטאט בכפר תרשיחא ויחד הם פתחו גלידריה במרכז הכפר.

סוגים שונים של גלידות וסורבט מיובאים מאיטליה מדי יום עם מרכיבים מקומיים משובחים כמו טחינה

צנוברים, פירות טריים שונים, מחית שוקולד, פיסטוקים וערמונים. בנוסף לאוכל כריכים, הגליל מציע מתאבנים בשרים וצמחוניים בפחות מ -8 דולר לארוחת הצהריים. תוכלו לנסות את מגש השווארמה של בקר מוקפץ פיקנטי המוגש עם אורז, מרק וסלט, או להתמכר לקובוב העוף הרך והעסיסי המוגש עם אורז כמרק או סלט.

חומוס הוא לא רק פתיח חיוני במסעדות מזרח תיכוניות, אלא גם מממרחי החומוס הטובים ביותר בדאלאס. כאן נסכם כמה ממזונות האביב הטובים ביותר שנמצאו בעזה ובצפון ישראל.

הכי טוב באביב

עצים, עצים בשלים, מטעי הדרים, פירות ריחניים, עשבי בר ופרחי מאכל מכסים את הארץ בקווים צבעוניים רמים. ישראל מאוכלסת במגוון תרבויות, וכולן מביאות את המטבח המסורתי שלהן כדי לחוות את החוויה הזו. בישראל יש אוכלוסייה מגוונת עם תרבויות מגוונות ותרבות אוכל לחוות.

אזור הצפון של ישראל

הוא רכס הרים יפהפה המפריד בין מה שמכונה הגליל העליון והתחתון. האדמה השופעת מלאה במזון שמבשיל מהתחלות קטנות: עצי פרי, גפנים, עשבי בר ופרחי מאכל הם שם נרדף לאזור זה ומטופחים, נקטפים ונקטפים על ידי המקומיים בשל רעננותם, טעמם וערכם התזונתי. בירת הקולינריה של העולם, תל אביב, חגגה שפים שיוצרים מנות גורמה שהן יצירת אמנות על צלחת, אך האוכל מהגליל כפרי ומבושל על הקרקע.

עצי שקד יפהפיים עם פרחיהם הוורודים החיוורים נמצאים בשפע בגליל וגדלים ביערות הפזורים על הגבעות והעמקים

הכמות והכמות של עצים עמוסי פירות יער הם כה גדולים, עד כי לא ניתן לקטוף אותם על ידי העוברים והשבים, אלא עליהם לייבש, לרסק ולמרס את המיץ בשמש החמה כדי להפוך את התותים ליין וחומץ.

פטרון נכנס לרשום ללא הזמנה ומספר סיפור על אלהאלי. הוא אומר שהוא מדרום קרוליינה, אבל הוא בא לכאן כל הזמן להביא אוכל מהגליל. יום קודם לכן הוא טס מדאלאס והלך הביתה לזלול קפטה, תערובת של צלי בקר טחון, בצל, פטרוזיליה ותבלינים.

תירגעו באווירה האלגנטית של העיר העתיקה עם מאפים טעימים

קפה וכוס יין. גלריה ישראלית בה תוכלו לקבל ארוחה טעימה המציגה את עבודתם היצירתית של בני הקהילה המקומית לצרכים מיוחדים. טבחים סקרנים המציגים את המעדן הזה יקלו על ידיעתם שהוא נמכר באריזות שימושיות בחנויות המקומיות במזרח התיכון.

מנות בשר (עוף

כבש, בקר) מוכנות עם תבלינים, צנוברים, עשבי תיבול (פטרוזיליה, נענע, אורגנו, בצל, רוטב עגבניות, טחינה), מיצים כמו מולסה רימונים, מיץ גרניט, יין רימון כרישה , יין ענבים, ערק, מולסה של תמרים ותמר. חלק מהמנות, כגון עלי גפן ממולאים (טאבולה) ואחרות שאינן ידועות, כמו סיני בקר (פשטידות בקר ברוטב טחינה) ופטייר (פשטידה מלוחה במילוי ירקות מספוא), הם אותנטיים ואמיתיים, עם תוספות אופנתיות מותאם למגמות קולינריות חדשות. יש להם אופי כפרי, אך הם תוצאה של מאות שנים של שיטות קולינריות מתוחכמות.

ישנם הרבה מוצרי חלב טריים ואיכותיים כמו גבינת קוטג '

גבינה לבנה ויוגורט, כולל הגבינה הצהובה הים תיכונית האופיינית. עוף ממולא ממולא באורז, בשר (כבש או בקר), פטרוזיליה, פירות יבשים (פירות, משמשים, צימוקים), תבלינים (קינמון, אגוז מוסקט, פלפל אנגלי), עשבי תיבול (טימין, אורגנו) ואם לא, מוסיפים פירות יבשים ל העוף כדי לתת לו טעם כשהוא נאפה בתנור.

פוסטים נוספים: